مرکز خرید و فروش سیم کارت سیم سنتر

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط
خرید قسطی سیم کارت همراه اول ، سیم کارت ایرانسل، سیم کارت رایتل، تالیا

۱۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

قیمت خط 0912

همانطور که مستحضر هستید قیمت خط 0912 بسیار زیاد بوده که سیم سنتر شرایط بسیار خوبی را برای هموطنان محیا کرده تا تمام افراد بتوانند سیم کارت رند و خاص را از این مجموعه خریداری کرده و از آن استفاده نمایند، به منظور کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

قیمت خط 0912 در سیم سنتر

بسیاری از افراد در خصوص قیمت خط 0912 از سیم سنتر سوال پرسیده و از مشاورین ما در رابطه با قیمت سیم کارت 0912 سوالات متعددی پرسیده می شود، مطمئنا پس از تماس با سیم سنتر تمامی اطلاعات تکمیلی داده خواهد شد و راهنمایی ها صورت خواهد گرفت، در برخی موارد شاهده این بودیم که قیمت خط 0912 بالا یا پایین تر است که و این امری طبیعی به شمار می آید چرا که با توجه به رند بودن یک شماره ممکن است هزینه ی خرید آن متفاوت باشد، زمانی که یک سیم کارت انتخاب می کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که هر چقدر شماره انتخابی شما رندتر باشد قاعدتا هزینه ی آن گران تر خواهد بود، بنابراین در زمان انتخاب باید دقت لازم را داشته باشید، البته اگر به قیمت خط 0912 اهمیت می دهید.

بسیاری از مشتریان در زمان خرید توجهی به قیمت خط 0912 ندارند چرا که صرفا به دنبال رند ترین سیم کارت موجود در بازار هستند اما اگر قیمت خط 0912 برای شما مهم می باشد بهتر است که در هنگام انتخاب به سیم کارت توجه لازم داشته باشید، به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما همراه باشد تا توضیحات تکمیلی خدمت شما اعلام شود.

قیمت خط 0912 بر چه اساسی است؟

با توجه به موارد ذکر شده بالا که در مورد قیمت خط 0912 در سیم سنتر توضیح دادیم تمام قیمت های موجود که در حال مشاهده آن هستید بستگی به  خرید سیم کارت رند همراه اول دارد.

اگر رندترین سیم کارت همراه اول را انتخاب کرده باشید اما با توجه به هزینه های زیاد آن قادر به خرید نیستید سایت سیم سنتر خبر خوشی را برای شما آورده است، زمانی که سیم کارت انتخابی شما قیمت بالایی داشته و به صورت نقد قادر به خرید محصول نیستید به سادگی می توانید  خرید اقساطی سیم کارت 0912 را داشته باشید.

شرایط عالی خرید سیم کارت

همانطور که در متن های بالا خدمت شما عرض کردیم اگر نیازمند اخذ سیم کارت رند هستید اما بودجه کافی برای پرداخت آن ندارید نباید نگرانی در رابطه با آن داشته باشید چرا که این مجموعه شرایط قسطی را برای هموطنان در نظر گرفته که به صورت اقساط سیم کارت خود را دریافت کنید، اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دریافت سیم کارت رند و قسطی هستید می توانید با شماره تماس های ذکر شده در سایت ارتباط برقرار کرده تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند، البته لازم به ذکر است که توضیحات تکمیلی در هر بخش وجود دارد و با مطالعه ی آن می توانید خریدی مطمئن را تجربه نمایید، سیم سنتر سعی دارد برای کاربران خود بهترین شرایط را برقرار کند تا متقاضیان رضایت کامل از این مجموعه و خدمات رسانی آن داشته باشند.

قیمت ها براساس روز بوده و سعی داریم خط هایی را برای نمایش بگذاریم که به مزاج کاربران خوش بیاید و تمام تلاش ما این است که تمام کاربران خود را از سایت خود راضی نگه داریم و همواره سعی می کنیم خط های رند را با قیمت مناسب و شرایط عالی در سایت نمایش دهیم.

نیرنگ جدید ایرانسل و همراه اول؛ افزایش ۱۵ درصدی قیمت بسته های اینترنتی

به گزارش سیم سنتر با وجود بازگرداندن بسته های اینترنتی پرمخاطب، بررسی ها از افزایش ۱۵ درصدی قیمت بسته های اینترنتی حکایت دارد. ایرانسل و همراه اول آن چنان زیرکانه حرفشان را به کرسی نشاندند که خیلی از مشترکان هنوز هم از کلاهی که سرشان رفته خبر ندارند؛ البته شاید هم این یک توافق پشت پرده بین آن ها و سازمان تنظیم مقررات است که مشترکان را به مرگ بگیرند تا به تب راضی شوند! این ماجرا که حالا بیشتر به یک سناریو شبیه است، از اواسط تیرماه شروع شد و اپراتورها با حذف بسته های بلند مدت پرطرفدار و همچنین افزایش قیمت برخی بسته ها، قلدرمآبانه یکه تازی کردند.

البته وزیر ارتباطات و سخنگوی دولت در واکنش هایی حمایت گونه از مشترکان، اظهاراتی را مطرح کردند و پیگیری ها به بازگردانده شدن بسته های اینترنتی پرطرفدار پس از 46 روز انجامید؛ این سناریو طی دو روز گذشته به این جا رسید که وزیر ارتباطات، معاون او و رئیس دفتر رئیس جمهور آن را به عنوان یک اقدام قابل تحسین و در راستای احقاق حقوق مردم معرفی و در بوق و کرنا کردند اما حالا بررسی ها نشان می دهد بازگردانده شدن بسته های اینترنتی پرطرفدار، با افزایش قیمت برخی بسته ها صورت گرفته و خبری از بازگشت قیمت ها به قبل از نیمه تیرماه نیست.

این در حالی است که همه جنجال های 40 روز اخیر این بود که دولت تاکید داشت اپراتورها باید قیمت ها را به شیوه قبل و پول های اضافه را هم به مردم بازگردانند.

 

افزایش ۱۵ درصدی قیمت بسته های اینترنتی

از روز گذشته کاربران اینترنت همراه، گلایه های بسیاری را مطرح کردند که از افزایش قیمت برخی از بسته ها حکایت دارد. بررسی های ما هم صحت این گلایه ها را تایید می کند و نشان دهنده افزایش ۱۵ درصدی قیمت بسته های اینترنتی است.

ایرانسل:

30 روزه 5 گیگ، قیمت قبل : 20 هزار و 500 تومان، قیمت جدید : 23 هزار و 600.
* 60 روزه 20 گیگ، قیمت قبل : 60 هزار تومان، قیمت جدید : 69 هزار تومان.
* 120 روزه 25 گیگ، قیمت قبل : 78 هزار تومان، قیمت جدید : 90 هزار تومان.
قیمت بسته های 90 روزه، 180 روزه و 365 روزه بدون تغییر به حالت قبل بازگشته است.

همراه اول:

30 روزه 4 گیگ، قیمت قبل : 18 هزار و 400 تومان، قیمت جدید : 21 هزار و 300 تومان.
* 30 روزه 7 گیگ، قیمت قبل : 24 هزار و 400 تومان، قیمت جدید : 28 هزار و 200 تومان.
* 60 روزه 18 گیگ، قیمت قبل : 54 هزار تومان، قیمت جدید : 62 هزار تومان.
همراه اول هم برخی بسته های خود از جمله بسته 365 روزه را بدون تغییر با قیمت قبل ارائه کرده است.

تایید گرانی توسط کارشناسان اپراتورها

این موضوع را از کارشناسان پاسخ گو در مراکز ارتباط با مشترکان دو اپراتور هم پیگیری کردیم. پاسخ دریافتی از مرکز همراه اول این بود: «از 27 مرداد قیمت بعضی از بسته ها گران شده و مجوز آن را هم گرفته ایم». کارشناس پاسخ گوی ایرانسل هم اعلام کرده: «فقط چند تا از بسته ها تغییر قیمت داشته است».

 

غرامت عجیب!

البته در کنار این افزایش قیمت، ایرانسل با ارسال پیامک به برخی مخاطبان خود اعلام کرد برای جبران حذف بسته های متنوع طی مدت اخیر، می توانند با شماره گیری کد پیامک شده، 2 گیگ اینترنت هدیه 7 روزه دریافت کنند. اقدامی که شاید بتوان آن را نوعی پرداخت غرامت به مشترکان ارزیابی کرد، هرچند که در این باره هنوز (تا ساعت19 سه شنبه) اظهارنظر رسمی منتشر نشده است . همچنین برخی کاربران از هدیه عجیب همراه اول خبر دادند و یکی از آن ها در این باره نوشت : «همراه اول اینترنت رایگان میده اما از اینترنت خودت کم می کنه و اون بسته هدیه، صد در صد بی مصرف تایمش تموم میشه!»

منبع : خرید و فروش سیم کارت 0912

خرید سیم کارت همراه اول ۰۹۱۲ رند

خرید سیم کارت همراه اول 0912 رند از سوی کاربران زیادی درخواست می شود که در صورت نیاز می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید، گرچه توضیحات تکمیلی در خصوص هر کدام از خدمات در هر بخش قرار داشته که با مطالعه می توانید از آن ها استفاده نمایید.

 

خرید سیم کارت همراه اول ۰۹۱۲ رند

 بسیاری از افراد در خصوص خرید سیم کارت همراه اول 0912 رند از سیم سنتر سوالات خود را می پرسند که چگونه می توانند سیم کارت خود را خریداری کرده و آن را رزرو کنند، همانطور که مستحضر هستید امکان رزرو خط رند همراه اول در سیم سنتر وجود داشته و حتی می توانید در صورت تمایل سیم کارت خود را به صورت قسطی خریداری کنید تا به هموطنان در این روزهای سخت فشار نیاید، خرید سیم کارت همراه اول 0912 به صورت حضوری برای بسیاری از کاربران در این وضعیت مشکل بوده و بهتر است که به صورت غیر حضوری و اینترنتی خط مورد پسند خود را خریداری کنند.

خرید سیم کارت همراه اول 0912 در سیم سنتر بسیار آسان است چرا که در صورت مشاهده سیم کارت مورد علاقه خود می توانید آن را رزرو کرده تا فرد دیگری خریداری نکند، سپس تصمیم خود را در خصوص خرید قسطی یا خرید آنلاین و سفارش یکجا بگیرید که پس از پرداخت خط مورد نظر برای شما بوده و طی انجام پروسه ای برای شما فعال شود، به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید سیم کارت همراه اول 0912 با ما همراه باشید و در صورت نیاز رند ترین و بهترین خط های روز ثبت شده را رزرو و خریداری کنید.

 

خرید سیم کارت همراه اول 0912 در سیم سنتر

کسانی که در این سایت ثبت نام می کنند تا سیم کارت دریافت کنند مطمئنا از خدمات ما آگاه هستند، اگر هم در خصوص تمام خدمات سیم سنتر اطلاع ندارید می توانید با شماره تماسی که جهت اخذ مشاوره رایگان قرار دادیم تماس گرفته تا توضیحات تکمیلی در مورد تمام خدمات سیم سنتر را در اختیار شما قرار دهند و اگر خواستار دریافت هرگونه خدمات هستید نحوه ی استفاده از آن ها را به شما توضیح خواهیم داد تا خدمات رسانی بهتر برای شما صورت گیرد.

قیمت گذاری سیم کارت 0912 یکی از خدمات سیم سنتر بوده که علاوه بر خرید سیم کارت همراه اول 0912 برای هموطنان فراهم است که به وسیله ی این سایت بتوانند فروش سیم کارت کارکرده را داشته باشند و بر روی آن با توجه به رند بودن و سایر موارد نیز قیمت گذاری شود.

البته لازم به ذکر است که خرید سیم کارت همراه اول 0912 و همچنین قیمت گذاری تنها خدماتی نیست که سیم سنتر انجام می دهد بلکه امکان معاوضه سیم کارت همراه اول برای کاربران فعال بوده تا با توجه به ارزش های یکسان و همچنین رند بودن برخی از سیم کارت های یکسان بتوانید معاوضه داشته باشید.

اخذ مشاوره رایگان در خصوص خرید خط

یکی از مزیت های استفاده از خدمات سیم سنتر این است که تمام توضیحات به صورت روان و کامل داده شده که به سادگی بتوانید از تمام خدمات هایی که در این مجموعه صورت می گیرد استفاده کنید، در ضمن امکان مشاوره رایگان در خصوص خرید خط یا سایر موارد و نکاتی که نیاز به توضیح دارند در این مجموعه به صورت کامل توضیح داده خواهد شد، بنابراین اگر نیاز به اخذ راهنمایی در خصوص هر یک از خدمات سیم سنتر دارید می توانید با ما ارتباط برقرار کنید.

بازگشت بسته‌های اینترنتی حذف شده

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: دو اپراتور تلفن همراه بسته‌های اینترنتی بلندمدت و پرطرفدار حذف‌شده‌ خود را باز می‌گردانند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد : بازگشت بسته‌های اینترنتی حذف شده

به گزارش سیم سنتر ،‌ از نیمه تیرماه سال جاری، کاربران در فضای مجازی از افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی در اپراتورهای همراه خبر داده و به آن اعتراض کردند. این موضوع منجر به واکنش حسین فلاح جوشقانی -رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- شد که اعلام کرد بالابردن قیمت اینترنت همراه بدون هماهنگی با رگولاتوری تخلف بوده و برخورد قانونی با اپراتورها آغاز شده است.

پس از آن فلاح جوشقانی از ابلاغ جریمه دو میلیارد تومانی به اپراتورها خبر داد و اعلام کرد جریمه نقدی قدم اول برای برخورد با تخلف صورت‌گرفته است و در صورت استمرار این مساله، روال‌های دیگری از جمله تعلیق، کاهش مدت اعتبار پروانه و مواردی از این دست، از مصوبه‌های قانونی است که می‌توان با استناد به آن‌ها تخلفات را پیگیری کرد.

محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- نیز پس از آن عنوان کرد: وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات برای برخورد با این تخلف، اختیاری تا حد جریمه دو میلیارد تومانی را داشت که انجام شد. پس از آن از دولت درخواست شد اختیارات بیشتری به این وزارتخانه بدهد تا بتواند با تخلفات، جدی‌تر برخورد کند.

به گفته جهرمی، بر اساس مصوبه‌ای که از سوی دولت صادر شد، در صورت برنگشتن بسته‌ها به حالت اول، اعمال جریمه روزانه حدود ۱۷‌ میلیارد تومان برای همراه اول و ۱۲ میلیارد تومان برای اپراتور ایرانسل در نظر گرفته شد. در نهایت به نظر می‌رسد همانطور که جهرمی عنوان کرده بود، اپراتورها با جریمه‌های در نظر گرفته شده، ملزم به تبعیت از مقررات شدند.

در این راستا فلاح جوشقانی در توئیتر نوشت: دو اپراتور تلفن همراه بسته‌های اینترنتی بلندمدت و پرطرفدار حذف‌شده‌ خود را باز می‌گرداندند. توضیحات بیشتر را در مصاحبه با رسانه‌های جمعی به سمع و نظر مردم خواهیم رساند.

تا کنون بسته‌های پرمخاطب ایرانسل به اپلیکیشن این اپراتور بازگشته است. همچنین با توجه به حجم گران‌فروشی اپراتورها به مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان که به گفته وزیر ارتباطات توسط سازمان تنظیم مقررات به دست آمده و به سازمان تعزیرات ارسال شده است، باید دید اپراتورهای همراه چه برنامه‌ای برای جبران این خسارات به مردم دارند.

منبع : وب سایت مرکز خرید سیم کارت 0912

قیمت سیم کارت 0912

به طور معمول بسیاری از افراد قبل از خرید هر چیزی علاقه دارند که از قیمت آن محصول استعلام بگیرند، سیم سنتر این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که قیمت سیم کارت 0912 را استعلام کرده سپس در صورت تمایل آن را خریداری کنید، برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

قیمت سیم کارت 0912 در سیم سنتر

همانطور که مستحضر هستید بسیاری از افراد به دنبال خرید سیم کارت هستند اما قبل دریافت خط مورد علاقه به دنبال قیمت سیم کارت 0912 می باشند و این موضوع یک امر طبیعی در میان افراد به شمار می آید، بنابراین اگر خواستار دریافت سیم کارت هستید ولی قبل از خرید نیازمند کسب اطلاعات از قیمت سیم کارت 0912 هستید بهتر است که از سیم سنتر قیمت انواع سیم کارت یا خط را با استفاده از فرم قیمت گذاری سیم کارت گرفته سپس در صورت تمایل خرید خود را انجام دهید.

بسیاری از افراد پس از مشاهده قیمت سیم کارت 0912 به این می اندیشند که آیا امکان خرید اقساطی سیم کارت وجود دارد؟ با توجه به وسعت مجموعه سیم سنتر این امکان را برای هم میهنان فراهم کردیم که با استفاده از شرایط بتوانند سیم کارت مورد پسند خود را خریداری نمایند، تنها کافی است که سیم کارت مورد علاقه خود را مشاهده کرده و پس از رزرو توضیحات تکمیلی را از مشاورین دریافت کنید تا شما را از نحوه ی دریافت سیم کارت مطلع سازند، به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت سیم کارت 0912 در سیم سنتر با ما همراه باشید.

قیمت سیم کارت 0912 رند و قیمت مناسب

برخی از کاربران در خصوص قیمت سیم کارت 0912 در سیم سنتر سوال پرسیده که قیمت ها برچه اساسی تعیین می شود، به طور کلی هزینه ی پرداختی برای سیم کارت به رند بودن خط بستگی دارد، به عبارت دیگر قیمت سیم کارت با رند بودن خط ارتباط مستقیم دارد بدین معنی که هر چقدر خط رند تر باشد قیمت آن گران تر خواهد بود.

این امکان وجود دارد که هزینه خرید سیم کارت ۰۹۱۲ برای برخی از کاربران زیاد بوده و همه قادر به خرید آنلاین و نقدی نباشند، به همین دلیل سیم سنتر یک شرایط ویژه را برای شما فراهم کرده که با استفاده از خرید اقساطی سیم کارت می توانید از بار هزینه های خود کاسته و پرداخت را به صورت قسطی انجام دهید.

یکی دیگر از ویژگی های استفاده از این سایت این است که با استفاده از جستجوی پیشرفته می توانید تمام رقم های شماره خود را در صورت موجود بودن انتخاب کنید و اگر موفق به خرید شوید لذت دو چندانی در هنگام خرید در شما ظاهر خواهد شد چرا که با استفاده از جستجوی پیشرفته می توانید خریدی ایده آل را انجام داده و مطابق میل خود سیم کارت بخرید.

نحوه خرید چند خط رند و ارزان

آیا در خصوص سیم کارت سریالی اطلاعی دارید؟ شما با استفاده از سیم کارت سریالی می توانید چندین سیم کارت رند را به صورت یکجا و با تخفیف ویژه بخرید، البته برای دریافت محصول نیازمند اخذ قیمت هستید که در این مجموعه تمامی قیمت ها به صورت ساده و روان در میان تمام سیم کارت ها وجود دارد که اگر نیازمند محصول مورد نظر بودید می توانید از سیم سنتر استفاده کنید چرا که در قیمت ها شفاف سازی شده که در صورت نیاز می توانید تمام شرایط خرید را مطالعه کنید سپس در صورت تمایل خرید خود را نهایی کنید، مطمئنا پس از دریافت از در اختیار داشتن سیم کارت رند و قیمت مناسب راضی خواهید بود.

تخلف ۶۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها

وزیر ارتباطات امروز در حاشیه هیات دولت گفت: میزان گران‌فروشی اپراتورها به مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور احراز شده است.

«محمدجواد آذری جهرمی» روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران، افزود: میزان گرانفروشی و تخلف اپراتورهای کشور از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور به شعبه تعزیرات ارسال شده است.

وی افزود: در این خصوص دادگاهی تشکیل شده و دادگاه با توجه به ضوابط خود احکامی را صادر خواهد کرد. عمل کردن بر خلاف مقررات و در جهت ظلم به مردم، اتفاق ناخوشایندی است که ما با قاطعیت با آن برخورد خواهیم کرد.

 

آذری‌جهرمی:تخلف ۶۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها احراز شده است

گزارش‌های سال مالی که از سوی شرکت‌های اپراتورها اعلام شده است و بر اساس آن مالیات پرداخت می‌کنند، حاکی از سودهای چند هزار میلیارد تومانی در سال گذشته دارد.
وی افزود: شیوع کرونا استفاده مردم از اینترنت را بالا برده است و بر اساس گزارش‌هایی که وجود دارد در برخی از ماه‌ها درآمد آن‌ها رشد ۴۰درصدی داشته است.
جهرمی افزود: هزینه‌های اپراتورها مانند اجاره مکان، مسائل فنی و نیروی انسانی ثابت است، اما درآمدشان رشد بسیار خوبی داشته است. بنابراین افزایش تعرفه آن‌ها توجیه اقتصادی ندارد. البته برخی اپراتورها عنوان کردند برای حمایت از محتوای داخلی و رشد پیام‌رسان این اقدامات را انجام داده‌اند، اما باید گفت در تمام مدتی که تعرفه‌ها افزایش پیدا کرده است نه تنها در مصرف پیام‌رسان‌های داخلی رشدی اتفاق نیفتاده بلکه استفاده از پیام‌رسان خارجی نیز با کاهش مواجه نشده است.
او اشاره کرد: سیاست محدودسازی بسته‌های اینترنت نشان می‌دهد عملا مصرف ترافیک داخلی در برخی اپراتورها کاهش پیدا کرده و در واقع این سیاست بر ضد خودشان عمل کرده است.
وزیر ارتباطات افزود: بحث سوم در حوزه مقررات است که اقدام خلاف مقررات وضع شده است. وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات برای برخورد با این تخلف، اختیاری تا حد جریمه دو میلیارد تومانی را داشت که انجام شد. پس از آن از دولت درخواست شد اختیارات بیشتری به این وزارتخانه بدهد تا بتواند با تخلفات، جدی‌تر برخورد کند.
او اشاره کرد: روز گذشته (۲۱ مرداد)  این مصوبه صادر شد و بر اساس آن اگر تا ۴۸ ساعت بسته‌ها به حالت اول برنگردد ما مجاز هستیم روزانه برای همراه اول حدود ۱۷‌ میلیارد تومان و برای اپراتور ایرانسل ۱۲ میلیارد تومان جریمه اعمال کنیم.
جهرمی با اشاره به این‌که مردم به دنبال این هستند تا بدانند اعمال جریمه‌ها چه سودی به حال آن‌ها خواهد داشت، گفت: این جریمه‌ها به این دلیل است که اپراتورها را ملزم به تبعیت از مقررات کند. بحث دیگر تخلف ار مقررات است. پرونده تخلف این دو اپراتور به سازمان حمایت مصرف‌کننده ارجاع داده شده است و روز گذشته سازمان حمایت، این تخلف را گرانفروشی، تشخیص داد.
وزیر ارتباطات اضافه کرد: از آن‌جا که آماری در این خصوص ارائه نشده است، سازمان تنظیم مقررات حجم گران فروشی اپراتورها را مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان استحصال و به سازمان تعزیرات ارسال کرده است
وی خاطرنشان کرد: دادگاه درباره گرانفروشی برقرار و مطابق با ضوابط احکامی صادر خواهد شد. بازار اپراتورها دولتی نیست و خصوصی و در دست مردم است. ما به طور جدی ناظر این بازار هستیم و با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

 

منبع : مرکز خرید سیم کارت 0912

فروش اقساطی سیم کارت

زمانی که خرید انبوه داشته باشید یا اینکه یک خط دائمی بسیار گران را خریداری کنید در آن زمان از فروشنده یا متصدی می پرسید که آیا فروش اقساطی سیم کارت وجود دارد؟ آیا امکان خرید سیم کارت قسطی وجود دارد؟ سیم سنتر در پاسخ با روی گشاده از کاربران استقبال می کند.

فروش اقساطی سیم کارت در سیم سنتر

فروش اقساطی سیم کارت یکی از درخواست هایی است که برخی از مشتریان از سیم سنتر درخواست می کنند که قاعدتا یکی از وظایف اصلی ما پاسخگویی به سوالات و درخواست های مشتری می باشد، فروش اقساطی سیم کارت یکی از خبرهای خوشی است که سیم سنتر برای مشتریان در نظر دارد که با توجه به شرایط ویژه ای که دارد فروش اقساطی سیم کارت از درخواست بیشتری نسبت به خرید نقدی برخوردار می باشد، بنابراین اگر قصد دارید از فروش اقساطی سیم کارت اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید علاوه بر مطالعه توضیحات از مشاورین در این زمینه کمک بگیرید که با استفاده از شماره تماس می توانید اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

فروش اقساطی سیم کارت با شرایط استثنایی

سیم کارت همراه اول و همچنین سایر اپراتورها به طور معمول سیم کارت هایی را عرضه می کنند که از نظر مشتریان گران می باشد، به طور مثال سفارش سیم کارت رند برای برخی از افراد هزینه ی بسیار زیادی را می تراشد، به همین دلیل وب سایت سیم سنتر این فرصت را در اختیار مشتریان قرار می دهد در قسمت فروش اقساطی سیم کارت خط مورد علاقه ی خود را با شرایط بسیار عالی و شگفت انگیز دریافت نمایید.

فروش اقساطی سیم کارت در سایت سیم سنتر می تواند شما را به سمت دریافت خط رند و زیبا سوق دهد، لازم به ذکر است که علاوه بر دریافت سیم کارت به صورت اقساطی می توانید به صورت غیر حضوری سیم کارت خود را دریافت نمایید.

 

خدمات فروش سیم کارت به صورت غیرحضوری و قسطی

یکی از مهم ترین مواردی که افراد امروزه به آن توجه می کنند عدم حضور در جامعه است تا از ویروس کرونا در امان باشند، مجموعه سیم سنتر برای هموطنان گرامی خدمات بسیار ویژه ای را ارائه می دهد که علاوه بر خرید خط مورد علاقه و رند سیم کارت را به صورت قسطی دریافت نمایند.

انتخاب سیم کارت رند و استفاده از روش قسطی به منظور خرید باعث شده که کاربران رضایت کامل از این مجموعه داشته باشند و همین انرژی شماست که باعث خدمات رسانی ما می شود تا بتوانیم بیش از پیش خدمات رسانی بهتری داشته باشیم، در ضمن اگر برای خرید خط رند سوالی دارید می توانید با شماره تماس های ذکر شده در وب سایت ارتباط برقرار کرده و از نحوه ی سفارش اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

رزرو سریع خطوط انتخابی

برخی از خط ها هستند که به مزاج کاربران خوش می آید به دلیل کثرت کاربران در سیم سنتر باعث می شود که سیم کارت مورد پسند شما توسط فرد دیگری خریداری شود، از آنجایی که خط رند اعتباری یا دائمی در نزد کاربران بسیار محبوب می باشد امکان رزرو سریع توسط مشتریان وجود دارد، بنابراین بهتر است که نسبت به این موضوع اشراف داشته باشید تا در هنگام رزرو به مشکل بر نخورید.

خط هایی که انتخاب می کنید منحصر به فرد است و مانند فروشگاه لباس نیست که دوباره تکرار شود، بنابراین اگر قصد خرید یک یا چند خط را دارید بهتر است که از همان ابتدا آن را رزرو نمایید سپس توضیحات تکمیلی در خصوص خرید اقساطی توسط مشاورین داده می شود.

 

مرکز خرید و فروش سیم کارت سیم سنتر

به کدام سایت‌ها از طریق WIFI عمومی نباید وارد شد؟

کارشناسان دسترسی به خدمات مالی، صندوق پستی و شبکه‌های اجتماعی از طریق Wi-Fi عمومی و همچنین خرید آنلاین را توصیه نمی‌کنند، زیرا هکرها می‌توانند به راحتی از اطلاعات دریافت شده استفاده کنند.

همچنین، توصیه می‌شود که اطلاعات حساب‌های کاربری خود را در مورد خدمات و برنامه‌های مختلف از جمله تلفن بانک و اینترنت بانک را وارد نکنید.

دیمیتری گالوف، کارشناس امنیت سایبری شرکت کاسپرسکی گفت: " شبکه‌های Wi-Fi عمومی، به عنوان مثال در کافه ها، معمولاً ترافیک را رمزگذاری نمی‌کنند. این بدان معنی است که مهاجمان می‌توانند با اتصال به همان نقطه دسترسی به داده‌های شخصی کاربر دسترسی پیدا کنند. "

به گفته وی، هکرها می‌توانند ترافیک منتقل شده از طریق پروتکل http را آنالیز کنند و همچنین کاربران را به سمت سایت‌هایی با محتوای مخرب هدایت کنند.

کارشناسان همچنین افزودند که از Wi-Fi عمومی فقط می‌توان برای جستجوی در شبکه برای اطلاعات عمومی استفاده کرد - برنامه قطار، آب و هوا، اخبار.

 

خرید سیم کارت رند | سیم سنتر

تماس صوتی با کیفیت HD / سرویس VoLTE همراه اول

سرویس VoLTE همراه اول ، یعنی امکان برقراری تماس صوتی با کیفیت HD در کنار استفاده همزمان از اینترنت.

شاید اخیراً نام فناوری مخابراتی VoLTE به گوش شما خورده باشد؛ اما این فناوری چیست؟ چه مزایایی دارد؟ و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟

 

 

تماس صوتی با کیفیت HD برای مشترکان همراه اول

همراه اول، اپراتور اول کشور از هم اکنون آخرین نسل شبکه تلفن همراه خود، شبکه LTE را به فناوری VoLTE مجهز کرده است. این فناوری که یکی از جدیدترین فناوری‌های ارتباطات همراه است که برای اولین بار توسط همراه اول در کشور راه اندازی گردیده است. بنابراین از این پس مشترکین همراه اول می‌توانند مکالمه‌ای با بهترین کیفیت صدا (کیفیت HD) را تجربه نمایند.

مزایای تماس صوتی با کیفیت HD / سرویس VoLTE چیست؟

  1. امکان برقراری تماس در شبکه LTE فراهم می شود.
  2. کیفیت صدا بر روی سرویس VoLTE بسیار بالا و با کیفیت HD است.
  3. مان برقراری تماس (Call Setup) بسیار پایین است.
  4. مکان استفاده همزمان از مکالمه و دیتا مقدور می باشد.

چه گوشی‌هایی از VoLTE پشتیبانی می‌کنند؟

گر گوشی شما تنها قابلیت اتصال به شبکه‌های 3G و 2G را داراست بی‌شک نمی‌توانید از VoLTE استفاده کنید. اما اکثر گوشی‌های با قابلیت اتصال 4G امکان استفاده از VoLTE را نیز دارند؛ البته استثناهایی هم وجود داشته و هم سخت‌افزار مودم دستگاه باید این قابلیت را داشته باشد و هم نرم‌افزار امکان بهره‌گیری از آن را فراهم کند. به این ترتیب برخی گوشی‌ها تنها پس از آپدیت قابلیت VoLTE را کسب خواهند کرد.

همچنین در برخی اپراتورها نیاز به تعویض سیم‌کارت با مدل‌های جدیدتر است و به‌طور مثال در همراه اول نیاز به سیم‌کارت USIM خواهید داشت.

بسته به این‌که اپراتور از کدام فرکانس و باند مخابراتی برای ارائه فناوری VoLTE استفاده کند برخی گوشی‌ها ممکن است امکان استفاده از آن را نداشته باشند. VoLTE معمولاً در اکثر اپراتورهای دنیا بر روی فرکانس‌های ۸۰۰ یا ۱۸۰۰ مگاهرتز توسعه داده می‌شوند و اگر گوشی شما از این دو فرکانس پشتیبانی می‌کند می‌توانید از VoLTE استفاده کنید.

چگونه VoLTE را در گوشی خود فعال کنیم؟

نحوه فعالسازی تماس صوتی با کیفیت HD و یا همان سرویس VoLTE در گوشی‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است اما در این‌جا سعی کرده‌ایم نحوه فعالسازی را برای برندهای معتبر با نسخه‌های جدید رابط کاربری آن‌ها بیاوریم. همچنین گفتنی است شاید تمام اپراتورها از تمام گوشی‌های هوشمند پشتیبانی نکنند. اگر این گزینه‌ها را پیدا نکردید با پشتیبانی اپراتور خود تماس بگیرید.

دو نکته مهم:

  1. برای استفاده از این سرویس همراه اول، سیم کارت مشترک باید USIM باشد.
  2. برای برقراری تماس بر این بستر، نیازی به استفاده از دیتای تلفن همراه نیست.

 

آموزش فعال کردن VoLTE در گوشی‌های هواوی و آنر

۱. صفحه تنظیمات Settings را باز کنید.

۲. وارد بخش Wireless & network شوید.

۳. شبکه‌ تلفن همراه یا Mobile network را لمس کنید.

۴. گزینه VoLTE Calls را فعال کنید.

 

آموزش فعال کردن VoLTE در گوشی‌های سامسونگ

۱. صفحه تنظیمات Settings را باز کنید.

۲. وارد Connections یا اتصالات شوید.

۳. شبکه‌های تلفن همراه یا Mobile networks را لمس کنید.

۴. گزینه VoLTE Calls را فعال کنید.

 

آموزش فعال کردن VoLTE در گوشی‌های آیفون اپل

۱. صفحه تنظیمات Settings را باز کنید.

۲. وارد بخش Cellular و سپس Enable LTE شوید.

۳. سپس گزینه Voice & Data را انتخاب کنید.

 

آموزش فعال کردن VoLTE در گوشی‌های ال‌جی

۱. صفحه تنظیمات Settings را باز کنید.

۲. از سربرگ Networks و بخش Connectivity گزینه More را انتخاب کنید.

۳. پس از انتخاب سیم‌کارت مورد نظر اوارد Network mode شوید.

۴. گزینه VoLTE را فعال کنید.

 

منبع : مرکز خرید و فروش سیم کارت سیم سنتر

قیمت گذاری سیم کارت 0912

قیمت گذاری سیم کارت 0912 ، از قیمت خرید و فروش سیم کارت خود در بازار و همچنین نوع رند خط  باخبر شوید. قیمت گذاری سیم کارت  در وب سایت سیم سنتر به دو روش تخصصی و رایگان انجام می شود.

همچنین این نکته قابل ذکر است که قیمت گذاری سیم کارت 0912 باعث ثبت سیم کارت شما در سامانه فروش نمی شود و فقط کارشناسی قیمت و کیفیت رندی خط شما بررسی می شود. پس از اعلام قیمت اگر قصد فروش دارید می توانید از بخش فروش سیم کارت استفاده کنید و یا اگر عجله دارید می توانید با شماره 09121313131 تماس بگیرید .