مرکز خرید و فروش سیم کارت سیم سنتر

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط
خرید قسطی سیم کارت همراه اول ، سیم کارت ایرانسل، سیم کارت رایتل، تالیا

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

تمرکز بر حفظ حریم خصوصی، قابلیت جدید واتساپ

تمرکز بر حفظ حریم خصوصی، قابلیت جدید واتساپ، واتساپ به منظور حفظ بیشتر حریم خصوصی کاربرانش ویژگی جدیدی را در این برنامه فعال کرده که در حال حاضر در نسخه iOS این پیامرسان فعال است.

به گزارش وب سایت سیم سنتر، به نقل از وا بتا اینفو؛ به تازگی واتساپ قابلیت‌های جدیدی را در این پلتفرم اضافه کرده تا بتواند کاربران بیشتری را که پس از تغییر سیاست حریم خصوصی خود از دست داده بود و به پیامرسان‌های دیگر رفته بودند را دوباره جذب این برنامه کند. طبق گزارش جدیدی که سایت وا بتا اینفو منتشر کرد، واتساپ در حال آزمایش قابلیت جدیدی به نام «Disappearing Mode» است که امکان حذف تاریخچه مکالمه بعد را امکان پذیر می‌کند.

بیشتر بخوانید : اگر شرایط جدید واتساپ را نپذیریم چه می‌شود؟

جزئیاتی درباره قابلیت جدید واتساپ

این سایت اعلام کرد که این ویژگی هنوز به صورت عمومی ارائه نشده و در دسترس کاربران قرار نگرفته است. این قابلیت جدید واتساپ برای تمرکز بیشتر روی حفظ حریم خصوصی کاربران ایجاد شده و به آن‌ها امکان می‌دهد با فعال کردن این ویژگی بتوانند همه پیام‌ها را در مکالمه کاملا حذف کنند. به زبان ساده تر، زمانی که Disappearing Mode در واتساپ فعال باشد، هنگامی که کاربر مکالمه جدیدی را باز می‌کند، پیام‌های قبلی خود به خود حذف می‌شوند.

کاربرانی که به موضوع حفظ حریم خصوصی اهمیت می‌دهند، دوست ندارند که پیام‌های ارسال شده از طریق واتساپ برای همیشه در این برنامه باقی بماند. برخی از کاربران نیز دوست دارند زمانی که مکالمه به پایان رسید، همه پیام‌های مربوط به آن نیز حذف شود.

پیامرسان واتساپ تلاش می‌کند تا ویژگی جدید Disappearing Mode را برای همه کاربران فعال کند، اما در حال حاضر فقط برخی از کاربران نسخه iOS واتساپ می‌توانند به قسمت Contact Info و Group Info مراجعه کنند و به راحتی این قابلیت جدید را فعال کنند. امکان فعالسازی دستی این قابلیت نیز وجود دارد.

با کمک ویژگی Disappearing Mode وقتی کاربر پیام جدیدی را مشاهده کرد، امکان پاک کردن تمامی تاریخچه چت برای او فراهم است. شرکت واتساپ با فعال کردن این ویژگی قصد دارد بگوید که حریم خصوصی کاربرانش برای این شرکت مهم است.

گفتنی است که درباره زمانی که کاربران اندرویدی واتساپ بتوانند به این ویژگی دسترسی پیدا کنند، جزئیاتی منتشر نشده است.

نسخه طلایی آیفون ۱۲ پرو روانه بازار شد

برند روسی و گران قیمت Caviar گوشی جدید آیفون ۱۲ پرو طلا را در دو رنگ با روکش تیتانیوم در تعداد محدود ساخت.

 

به گزارش وب سایت سیم سنتر، به نقل از ۲۴ ای؛ برند لوکس و روسی Caviar با الهام از طراحی خودروی جدید تسلا مدل S نسخه iPhone 12 Pro Excellence Edition را روانه بازار کرد.

این شرکت روسی اظهار داشت که نسخه ویژه iPhone 12 Pro Excellence Edition یا در رنگ طلایی با حاشیه‌های سیاه و یا در رنگ مشکی با حاشیه‌های طلایی در دسترس است و تولید آن فقط به ۹۹ نسخه محدود شده است. برند خاویار در طراحی و ساخت گوشی هوشمند فقط از طلا استفاده نکرد، این تلفن‌ها با بدنه‌ای با روکش تیتانیوم و یک لایه PVD همراه است که باعث می‌شود گوشی هوشمند بسیار محکم شده و مقاومت زیادی در برابر خط و خش داشته باشد.

لوگوی برند خاویار نیز در کنار گوشی هوشمند حک شده و در طرف دیگر شماره دستگاه با توجه به تعداد کل ۹۹ نسخه شماره گذاری شده است. گوشی هوشمند iPhone 12 Pro Excellence Edition بسته به مدل و ظرفیت حافظه با قیمتی بین ۵۵۵۰ تا ۷ هزار یورو در دسترس است.

 

دیگر محصولات برند لوکس Caviar

برند لوکس خاویار از برند‌های خاص و گران قیمت لوازم الکترونیکی در دنیا است. این برند کار خود را با هدف شخصی سازی لوازم الکترونیکی مورد کاربران با اولین سری آیفون 4s طلا در سال ۲۰۱۱ شروع کرد. مدتی قبل این شرکت گوشی Galaxy S21 سامسونگ را با نقش یک گاو طلایی با چشمانی از الماس طراحی کرد.

برند Caviar پس از رونمایی و عرضه پلی استیشن ۵، نسخه طلایی این کنسول بازی که از طلای ۱۸ عیار پوشیده شده بود با قیمتی حدود نیم میلیون دلار روانه بازار کرد. از این PS5 طلایی فقط ۹ عدد ساخته شده بود. دسته‌های این کنسول نیز از چرم تمساح و ۷۵۰ گرم طلای ۱۸ عیار ساخته شده بودند.

اطلاعات برجسته و مهم از آخرین به روزرسانی iOS 14.5

شرکت اپل به روز رسانی سیستم عامل جدید خود را در اختیار کاربران قرار داد که این نسخه جدید ویژگی حریم خصوصی تازه ای را در خود گنجانده است.

به گزارش خبرنگار وب سایت سیم سنتر، به نقل از اسلاتی؛ کاربران آیفون در سراسر جهان، پس از بارگیری آخرین به روزرسانی در سیستم عامل Apple IOS، با دریافت این سوال که آیا می‌خواهند سیستم آن‌ها را ردیابی کند، یک سری پیام ناآشنا دریافت کردند. IOS 14.5 شامل بسیاری از ویژگی‌های جدید است، اما به ویژگی‌ جدیدی دارد که به انقلابی در حریم خصوصی معروف شده و از نزدیک نظارت می‌شود که ATT یا شفافیت ردیابی نام دارد.

این نسخه جدید همچنین دارای ویژگی‌های جدید دیگری از جمله ایموجی واکسن است که دوباره طراحی شده و ویژگی شناسایی چهره به روز شده که به کاربر کمک می‌کند تا در هنگام استفاده از ماسک، بتواند قفل آیفون را سریع باز کند و همچنین صدا‌های جدیدی را در دستیار صوتی Siri ایجاد کند.

 

ویژگی حریم خصوصی یا فروشنده اطلاعات؟

شرکت اپل در میان اعتراض شدید رقبا و شکایت‌ها از این شرکت در فرانسه، ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی در سیستم عامل آیفون را که نام آن iOS 14.5 است، تغییر داد. اولین باری که کاربران پس از به روزرسانی هر برنامه را باز می‌کند، یک سوال ساده مشاهده می‌کنند: “آیا می‌خواهید فعالیت خود را در برنامه‌ها و وب سایت‌های شخص ثالث ردیابی کنید؟ ” همچنین به آن‌ها دو گزینه برای پاسخ می‌دهد: ردیابی نکنید یا مجاز است.

به گزارش العربیه، توسعه دهندگان برنامه‌ها فاش کردند که صد‌ها تریلیون عملکرد و رویداد کاربران به طور روزانه ردیابی می‌شود و این برنامه‌ها داده‌های زیادی را برای چندین شریک مانند فیسبوک و گوگل ارسال می‌کنند. هر بار که یک کاربر آیفون بین برنامه‌ها گشت و گذار می‌کند و وب سایتی را از طریق سافاری مرور می‌کند، یک نسخه از داده‌ها در IDFA ذخیره می‌شود که به صنعت تبلیغات آنلاین امکان می‌دهد نمایه‌ای از رفتار‌های مصرف شده توسط مشتریان ایجاد کرده و تبلیغات مربوطه را به آن‌ها ارائه دهد.

فیسبوک با ویژگی جدید همسایگی رقیبی برای Nextdoor

 شرکت فیسبوک قابلیت جدیدی را معرفی کرده که به کاربران اجازه می دهد در گروه های محلی که فعلا در کانادا در دسترس است، عضو شوند.

به گزارش وب سایت سیم سنتر ، به نقل از انگجت؛ شرکت فیسبوک در حال آزمایش ویژگی همسایگی است، ویژگی شبیه به برنامه Nextdoor که راهی را برای عضویت در گروه‌های جامعه محور در کانادا فراهم می‌کند. این شرکت همچنین بزودی این ویژگی را در شهر‌های ایالات متحده نیز گسترش می‌دهد.

جزئیاتی درباره ویژگی همسایگی فیسبوک

سال گذشته برخی از کاربران نسخه اولیه این ویژگی را دریافت کردند و فیسبوک در آن زمان اعتراف کرد که واقعاً چنین ابزاری را آزمایش می‌کند. اکنون، فیسبوک جزئیات آنچه ویژگی همسایگی می‌تواند انجام دهد را توضیح داده است. به زبان ساده، این ویژگی یک بخش اختصاصی برای گروه‌ها است که می‌تواند به کاربر کمک کند با جامعه محلی ارتباط برقرار کرده و مکان‌های جدیدی برای گشت و گذار در این نزدیکی موقعیت مکانی خودش پیدا کند.

وقتی کاربری به این ویژگی دسترسی پیدا کرد، می‌تواند به یک گروه محله برای شهر خود و همچنین گروه‌های دیگری در شهر‌های اطراف بپیوندید. اگر می‌خواهد همسایگان فقط چیز‌های خاصی در مورد او بدانند، می‌تواند یک نمایه ویژه محله ایجاد کند که متفاوت از مشخصات اصلی او باشد، کاربران برای عضویت در این برنامه باید ۱۸ سال به بالا داشته باشند. اگر کاربری به دنبال یافتن افرادی با علایق مشترک است، می‌تواند گروه‌هایی را برای فعالیت‌های خاص مثلاً بازی‌های ویدیوئی پیدا یا گروه خود را ایجاد کند.

 

هشدار فیسبوک برای استفاده از این ویژگی

فیس بوک صفحه‌ای را نشان می‌دهد که به کاربر یادآوری می‌کند هنگام عضویت در یک گروه مهربان باشد. در این اطلاعیه آمده است: “با همسایگان بدون توجه به نژاد، قومیت، ملیت، گرایش مذهبی، گرایش جنسی، جنسیت توانایی دوست و مهربان باشید.” محله‌ها زیر نظر پلیس خواهند بود و کاربران می‌توانند مواردی را گزارش دهند که در صورت نقض واقعی دستورالعمل فیسبوک این افراد و پست‌ها را حذف می‌کند.

اینکه فیسبوک این اطلاعیه را منتشر کرده جای تعجب نیست. بسیاری از افراد از سیستم عامل‌های آنلاین برای ایجاد نژادپرستی و نفرت استفاده می‌کنند و شرکت‌ها باید به فکر راه حلی برای حل این مسئله باشند. به عنوان مثال Nextdoor اخیراً اعلان ضد نژادپرستی را معرفی کرده که در صورت تشخیص عباراتی که در آن‌ها نژاد پرستی دیده می‌شود، نویسنده را وادار می‌کند که در استفاده از چنین زبانی تجدید نظر کند. سال گذشته، از آنجا که از این سرویس برای تهیه گزارش‌های مغرضانه نژادی استفاده می‌شد، ویژگی Forward to Police نیز از طرف Nextdoor معرفی شد.

 

مرکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول

قیمت روز گوشی موبایل در ۱۸ اردیبهشت

قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۱۸ اردیبهشت را مشاهده می‌کنید.

به گزارش وب سایت سیم سنتر، امکانات فوق‌العاده بی‌شمار تلفن‌های هوشمند موجب شده تا این دستگاه‌ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شوند. برقراری تماس صوتی و ویدئویی، ارتباط با اینترنت، فضای مجازی، ثبت فیلم و عکس و استفاده از هزاران اپلیکیشن کاربردی، تنها بخشی از قابلیت‌هایی است که توسط این دستگاه چند اینچی ارائه می‌شود.

امروزه همه مردم دنیا از کاربران و مخاطبان تلفن‌های هوشمند هستند و از این رو شرکت‌های مختلف، با تولید گوشی‌های جذاب، مقرون‌به‌صرفه و قدرتمند، به دنبال افزایش سود خود از این بازار پرسود برآمده‌اند. در این گزارش قصد داریم به صورت روزانه قیمت گوشی در بازار را مرور کنیم، توجه شما را به آخرین قیمت روز گوشی در بازار به تاریخ ۱۸ اردیبهشت جلب می کنیم.

*تمامی قیمت‌ها به تومان است*

در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.

قیمت گذاری سیم کارت 0912

 لیست قیمت روز گوشی موبایل در ۱۸ اردیبهشت

یک تیر و چند نشان توئیتر با خرید وب سرویس اسکرول

شرکت توئیتر سرویس اسکرول را خریداری می‌کند تا سرویس اشتراکی آینده خود را راه اندازی کند.

به گزارش وب سایت سیم سنتر، به نقل از انگجت، برنامه‌های توئیتر برای یک سرویس اشتراک به آرامی مورد توجه قرار می‌گیرد. به همین دلیل، توئیتر وب سرویس اسکرول (Scroll) را خریداری کرده است، استارتاپی که با ناشران همکاری می‌کند و به خوانندگان اجازه می‌دهد تا محتوا‌ها را بدون تبلیغ مشاهده کنند.

سرویس اسکرول می‌تواند نقش مهمی در برنامه‌های اشتراکی آینده توئیتر داشته باشد. این شرکت به طور دقیق چگونگی کارکرد چنین خدماتی را توضیح نداده است، اما قبلاً نشان داده است که پلتفرم خبرنامه Revue، که اوایل سال جاری میلادی خریداری کرده است، نیز به شدت دارای ویژگی خواهد بود. اسکرول، که در حال حاضر با نشریاتی مانند Vox، Rolling Stone، BuzzFeed و تعدادی از مقالات محلی همکاری دارد، می‌تواند به شروع این برنامه‌ها کمک کند.

برنامه های آینده توئیتر برای سرویس های اشتراکی

توئیتر در قالب یک پست وبلاگی اعلام کرد: “ما می‌خواهیم آنچه را که آن‌ها ساخته اند، دوباره تجسم کنیم تا یک تجربه خواندن یکپارچه را به مخاطبان وفادار ما ارائه دهد و به ناشران اجازه دهیم محتوای تمیزتری را ارائه دهند تا بتوانند درآمد بیشتری نسبت به مدل‌های تجاری امروز داشته باشند. به عنوان یک مشترک توئیتر، با این برنامه می‌توانید مقاله‌ها را از رسانه خبری مورد علاقه خود یا خبرنامه Revue بخوانید، بخشی از حق اشتراک شما هم به ناشران و نویسندگان محتوا می‌رسد. “

همچنین خرید اسکرول از سوی توئیتر به معنی مالکیت یک برنامه خبری محبوب دیگر به نام Nuzzel است. البته صاحبان آن گفتند که این برنامه در خرید اسکرول گنجانده نشده است و این هفته قرارداد آن بسته خواهد شد.

قابلیت تنظیم زمان برای حذف شدن خودکار پیام‌ها به واتساپ می‌آید

قابلیت حذف شدن خودکار پیام در واتس اپ  گزینه‌های زمانی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش وب سایت سیم سنتر، به نقل از فون آرنا، سرویس پیام رسان واتساپ در حال حاضر به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های خود را طوری ارسال کنند که ۷ روز پس از ارسال به طور خودکار حذف شوند. گزارش‌ها حاکی از آن است که این پلتفرم ممکن است به زودی این عملکرد را گسترش دهد.

به نظر می‌رسد واتساپ گزینه جدیدی را آزمایش می‌کند که باعث می‌شود پیام‌ها ۲۴ ساعت پس از ارسال به طور خودکار ناپدید شوند. این ویژگی حدوداً یک ماه است که در حال توسعه بوده و شواهد نشان می‌دهند این ویژگی در آیفون آزمایش شده و به احتمال زیاد برای کاربران اندروید نیز اعمال می‌شود. البته هنوز معلوم نیست چه زمانی نسخه جدید در دسترس خواهد بود.

 

 

قابلیت حذف شدن خودکار پیام در واتس اپ

محتوای زودگذر توسط اسنپ چت رواج پیدا کرد و رقبای واتساپ مثل سیگنال و تلگرام هم به کاربران اجازه می‌دهند پیام‌های خود تخریبی ارسال کنند.

واتساپ سال گذشته که در ابتدا این ویژگی را راه اندازی کرد، گفت که این کار با هفت روز شروع می‌شود و اعمال این تنظیمات روی مکالمه‌ها دائمی نیستند تا آنچه که در موردش چت می‌کنید را فراموش نکنید. این نشان می‌دهد که واتساپ برنامه‌هایی را برای ارائه گزینه‌های بیشتر، از قبل داشته است.

احتمالاً گزینه جدید به گزینه ۷ روزه موجود اضافه خواهد شد و به همان روال کار خواهد کرد؛ پست‌ها در چت، از جمله عکس‌ها و فیلم‌ها، پس از یک دوره از پیش تعیین شده حذف می‌شوند و مدیران گروه قادر به روشن یا خاموش کردن پیام‌های ناپدید شده در گپ‌های گروهی هستند. البته هنوز هیچ راهی برای جلوگیری از گرفتن اسکرین شات و کپی از طرف مقابل ، وجود ندارد ، بنابراین باید مراقب باشید.

به روز رسانی جدید واتس اپ با یک هشدار مهم همراه است!

به روز رسانی جدید واتس اپ با یک هشدار مهم همراه است! ، واتساپ به زودی و در یک به روز رسانی جدید، ویژگی جدیدی را ارائه می کند که ممکن است بحث برانگیز باشد.

به گزارش وب سایت سیم سنتر ، به نقل از عربیک آر تی؛ ماه هاست که شایعه شده واتساپ می‌خواهد به روز رسانی جدیدی را عرضه کند، اما اکنون به نظر می‌رسد این شرکت یک قدمی ایجاد تغییری عمده در این پلتفرم است. همانطور که توسط تیم همیشه قابل اعتماد در WAbetainfo مشاهده شده، واتساپ اکنون به طور رسمی توانایی ساخت تصاویر و فیلم‌ها را از بین می‌برد. این ویژگی بسیار شبیه به Snapchat به این معنی است که لحظه‌ای که یک تصویر یا فیلم در دستگاه گیرنده باز می‌شود، به محض بسته شدن، ناپدید می‌شود و از بین می‌رود

 

بیشتر بخوانید : واتساپ محبوب‌ترین پیامرسان جهان شد

 

ارسال تصاویر در واتساپ خصوصی‌تر می‌شود

تصاویری منتشر شده که نحوه کار با این قابلیت واتس اپ را توضیح می‌دهد و می‌گوید که این گزینه به کاربران امکان می‌دهد تصاویر و فیلم‌ها را به صورت خصوصی تری ارسال کنند. با این حال، واتساپ همچنین به کاربران هشدار می‌دهد که اگرچه فقط یک بار می‌توان تصاویر و فیلم‌ها را مشاهده کرد، اما هیچ چیز نمی‌تواند گیرنده را از گرفتن عکس صفحه نمایش از آنچه ارسال شده، متوقف کند.

واتس اپ در پیامی که در برنامه نشان داده شده، می‌گوید: “هنگامی که این ویژگی را روشن می‌کنید، گیرندگان فقط می‌توانند عکس یا فیلم شما را یک بار قبل از ناپدید شدن باز کنند ولی این را به خاطر داشته باشید، آن‌ها هنوز هم می‌توانند از تصاویر قبل از بسته شدن اسکرین شات بگیرند. “

برنامه اسنپ چت با این مشکل مقابله کرده و کاربران در صورت گرفتن اسکرین شات از پیامی، بلافاصله پیام هشداری برای فرستنده ارسال می‌شود، اما در حال حاضر مشخص نیست که WhatsApp یک محافظ امنیتی مشابه را پی می‌گیرد یا خیر.