مرکز خرید و فروش سیم کارت سیم سنتر

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط
خرید قسطی سیم کارت همراه اول ، سیم کارت ایرانسل، سیم کارت رایتل، تالیا

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته

گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا دوباره توانست در صدر پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته قرار بگیرد.

در نهایت شرکت Nothing، این هفته رسما گوشی خود را معرفی کرد و حتی شروع به ارسال آن برای اولین خریداران این گوشی هوشمند کرد. خریدارانی که تعداد آن‌ها برای بازگرداندن Nothing به صدر پرطرفدارترین گوشی‌های هفته کافی بود.

این بدان معناست که گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا این بار باید به مدال نقره بسنده کند، و سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا هم برای سومین هفته متوالی جایگاه سوم را حفظ کرد.

شیائومی ۱۲ لایت، گوشی‌ای که در پایان هفته گذشته عرضه شد به رتبه چهارم رسید؛ در حالی که گلکسی A۵۳ دوباره چند پله صعود کرد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

ردمی نوت ۱۱ در رتبه ششم باقی می‌ماند، در حالی که آیفون ۱۳ پرو مکس اپل به رتبه هفتم رسیده است.

نوکیا ۵۷۱۰ XpressAudio که به تازگی رونمایی شده هشتمین گوشی محبوب در پایگاه داده جی اس ام آرنا لقب گرفته است، و از طرفی آیفون XR به رتبه نهم بازگشته است.
 

با این حال، نوستالژی دیگری از نوکیا جایگاه نهایی را در بروزرسانی این هفته از گوشی‌های پرطرفدار به خود اختصاص داده که گوشی نوکیا ۸۲۱۰، ۴G است.

تعداد زیادی از ۱۰ گوشی برتر هفته گذشته این بار نتوانستند در فهرست پرطرفدار‌ها قرار بگیرند. با توجه به اینکه نسخه اولترا گوشی شیائومی در کانون توجه قرار گرفته است، ظاهراً دو عضو دیگر خانواده جدید ۱۲S نتوانسته اند به فهرست این هفته راه پیدا کنند.