مرکز خرید و فروش سیم کارت سیم سنتر

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط
خرید قسطی سیم کارت همراه اول ، سیم کارت ایرانسل، سیم کارت رایتل، تالیا

۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

اطلاعات کاربران اندروید در معرض خطر ناشی از اشکال امنیتی در گوگل

گزارشات حاکی از آن است که یک اشکال امنیتی در برنامه Google اندروید، اطلاعات کاربران اندروید را در معرض خطر قرار می دهد.

به گزارش وب سایت سیم سنتر، تا همین اواخر، برنامه Google اندروید تاکنون بیش از پنج میلیارد نصب داشته، دارای آسیب پذیری بود که می توانست به یک مهاجم اجازه دهد بی سر و صدا داده های شخصی دستگاه قربانی را بدزدد. گوگل این آسیب پذیری را تأیید کرد و گفت که ماه گذشته این مشکل را برطرف کرده است.

سرگئی توشین، بنیانگذار راه اندازی امنیت برنامه های تلفن همراه Oversecured ، در یک پست وبلاگ گفت که این آسیب پذیری مربوط به کدگذاری برنامه Google است . این اختلال در کدگذاری به این برنامه مخرب اجازه می دهد تا مجوزهای برنامه Google را کسب کند و اجازه دسترسی تقریبا کامل به داده های کاربر شامل حساب های Google، سابقه جستجو، ایمیل، پیام های متنی، مخاطبین و سابقه تماس و همچنین میکروفن، دوربین و موقعیت را کاربر می‌دهد

اطلاعات کاربران اندروید در معرض خطر

توشین گفت: این برنامه مخرب باید یکبار راه اندازی شود تا حمله انجام شود، اما این حمله بدون اطلاع و رضایت قربانی اتفاق می افتد. وی گفت: حذف برنامه مخرب باعث حذف اجزای مخرب از برنامه Google نمی شود.

سخنگوی گوگل به TechCrunch گفت که این شرکت ماه گذشته آسیب پذیری را برطرف کرده و هیچ مدرکی مبنی بر سوءاستفاده مهاجمین از این نقص وجود نداشته است. گوگل گفت که اپلیکیشن «Google Play Protect» اینگونه برنامه های مخرب را شناسایی و مسدود می کند و این شرکت از سوء استفاده کنندگان از این آسیب پذیری آگاه نیست.

توشین گفت: آسیب پذیری برنامه گوگل مشابه اشکال دیگری است که در اوایل سال جاری توسط شرکت استارت آپ در TikTok کشف شده است که در صورت بهره برداری می توانست به یک مهاجم اجازه دهد نشانه های جلسه کاربر TikTok را بدزدد تا حساب آنها را کنترل کند. Oversecured چندین آسیب پذیری مشابه دیگر از جمله برنامه Google Play Android و اخیراً برنامه های از پیش نصب شده در تلفن های سامسونگ را پیدا کرده است.

منبع : مرکز خرید و فروش سیم کارت سیم سنتر

توئیتر قابلیت جدیدی به نام Super Follows را ارائه خواهد کرد

درز اطلاعات از توئیتر حاکی از این است که قابلیت Super Follows به زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش وب سایت سیم سنتر، به نقل از انگجت، پلتفرم توئیتر ممکن است نزدیک به عملی کردن ایده سوپر فالوز Super Follows خود باشد. جین مانچون وونگ محقق کدها، شواهدی از یک برنامه Super Follows را کشف کرده است که نشان می‌دهد توئیتر به سبک پتریون تقریباً آماده ارائه این ویژگی است. سازندگان می‌توانند با تعریف دسته بندی‌هایی از جمله فقط بزرگسالان و تلویزیون واقعیت مجازی با سیستم عامل‌هایی از جمله OnlyFans و Twitch که قبلاً برای اشتراک مطالب کاربرد داشتند، برای سوپر فالوز درخواست خود را ارائه و احتمالاً آن‌ها را مدیریت کنند.

این یافته‌ها آنچه شما برای واجد شرایط بودن برای Super Follows لازم دارید را بیان می‌کند. مثلا یک سازنده متقاضی این ویژگی باید ۱۸ سال یا بیشتر سن داشته باشد، ۱۰ هزار دنبال کننده یا بیشتر داشته باشد و حداقل ۲۵ بار در طول ۳۰ روز گذشته پست گذاشته باشد. به عبارت دیگر، شما باید مخاطبان خوبی داشته باشید.

 

اضافه شدن ویژگی Super Follows به توئیتر

البته توئیتر از اظهار نظر در مورد این نشت اطلاعاتی، تاکنون اظهار نظری نداشته است.

تعجب آور نیست اگر توئیتر به زودی قابلیت Super Follows را راه اندازی کند. این غول شبکه‌های اجتماعی در هفته‌های اخیر مشغول اضافه کردن ویژگی‌های متعدد پرداختی از جمله کمک‌های Tip Jar و اشتراک Blue بوده است. ویژگی Super Follows این پیشنهادات را تکمیل می‌کند و ممکن است یکی از مهمترین موارد اضافی باشد.

همچنین قابلیت جدید دیگری را هم اخیرا توئیتر ارائه داده است. شرکت توئیتر می‌تواند برخی ایموجی‌های جدید را برای تغییر دکمه قلب خود اضافه کند. موارد جدید شامل شکلک‌ هایی برای واکنش‌های “تشویق”، “هوم”، “غمگین” و “خنده” را نشان می‌دهد، اگرچه برخی از آن‌ها در حال حاضر فقط یک شکلک نگهدارنده دارند.

 

منبع : مرکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول

 

قیمت روز گوشی موبایل در ۱۲ خرداد

قیمت روز گوشی موبایل در ۱۲ خرداد ، قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ  ۱۲ خرداد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش وب سایت سیم سنتر، امکانات فوق‌العاده بی‌شمار تلفن‌های هوشمند موجب شده تا این دستگاه‌ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شوند. برقراری تماس صوتی و ویدئویی، ارتباط با اینترنت، فضای مجازی، ثبت فیلم و عکس و استفاده از هزاران اپلیکیشن کاربردی، تنها بخشی از قابلیت‌هایی است که توسط این دستگاه چند اینچی ارائه می‌شود.

امروزه همه مردم دنیا از کاربران و مخاطبان تلفن‌های هوشمند هستند و از این رو شرکت‌های مختلف، با تولید گوشی‌های جذاب، مقرون‌به‌صرفه و قدرتمند، به دنبال افزایش سود خود از این بازار پرسود برآمده‌اند. در این گزارش قصد داریم به صورت روزانه قیمت گوشی در بازار را مرور کنیم، توجه شما را به آخرین قیمت روز گوشی موبایل در ۱۲ خرداد جلب می کنیم.

 

*تمامی قیمت‌ها به تومان است*

در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.

بیشتر بخوانید : قیمت گذاری سیم کارت 0912 همراه اول

 

لیست قیمت روز گوشی موبایل در ۱۲ خرداد

بروزرسانی 14.6 سیستم عامل iOS عرضه شد

شرکت اپل شب گذشته بروزرسانی 14.6 سیستم عامل iOS را با تمرکز بر بخش صوتی این سیستم عامل عرضه کرد.

به گزارش وب سایت سیم سنتر، شرکت اپل شب گذشته به روزرسانی iOS ۱۴.۶ خود را عرضه کرد و این شرکت برای بروزرسانی جدید خود، بیشتر روی پیشرفت‌های صوتی متمرکز شده است. این به روزرسانی سیستم عامل جدید به کاربران گوشی‌های هوشمند اپل موزیک امکان می‌دهد موسیقی را با دو قابلیت بدون ضرر یا Dolby Atmos گوش دهند.

همچنین اشتراک‌های Apple Podcasts را برای اولین بار قرار است شرکت اپل ارائه دهد و کاربران در حال حاضر می‌توانند برای دریافت امتیازات اضافی مانند محتوای بدون آگهی، جایزه و همچنین دسترسی زودهنگام، در محتوای برنامه مشترک شوند.

آخرین نسخه iOS ۱۴.۶ اپل چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت اپل همچنین در حال بهبود برنامه Podcasts با قابلیت علامت گذاری تمام قسمت‌ها به صورت پخش شده، بازیابی قسمت‌های قدیمی و حذف بارگیری‌ها است. نسخه iOS ۱۴.۶ اپل شامل تعدادی از پیشرفت‌های دیگر در کیفیت زندگی خواهد بود.

شما کاربران اگر مالک AirTag هستید، iOS ۱۴.۶ شامل گزینه افزودن آدرس ایمیل به عنوان روش تماس برای زمان ردیاب مورد در حالت گمشده است. همچنین اشتراک کارت خانواده Apple Card وجود دارد که با پشتیبانی حداکثر پنج نفر برای اشتراک کارت Apple، خرید‌ها پشتیبانی می‌شود.

همانند گذشته، آخرین نسخه از iOS همچنین شامل برخی از اصلاحات و بهبود‌های امنیتی است. اپل با رفع مشکل قفل صحیح آیفون توسط Apple Watch، مشکلات یادآوری به عنوان خط‌های خالی، عدم نمایش برنامه‌های افزودنی مسدود کردن تماس در تنظیمات، کاهش عملکرد آیفون هنگام راه اندازی و مشکلات بلوتوث هنگام تماس برطرف شده است.