مرکز خرید و فروش سیم کارت سیم سنتر

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط
خرید قسطی سیم کارت همراه اول ، سیم کارت ایرانسل، سیم کارت رایتل، تالیا

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

ایرانسل قصد دارد که تولید سیم کارت را به طور کامل بومی سازی کنند، آیا سیم‌ کارت بومی از اینترنت بین‌المللی پشتیبانی می‌کند؟

به گزارش سیم سنتر به تازگی اپراتور ایرانسل اعلام کرده که قصد دارد سیم کارت بومی تولید کند. اپراتور همراه اول نیز در سال‌های گذشته دست به این کار زده است.

هر سیم‌ کارت دارای یک شماره یازده رقمی است که مخابرات امکان برقراری ارتباط و شناسایی کاربر را از طریق این شماره انجام می‌دهد. در واقع، سیم‌کارت یک‌ هارد دیسک کوچک است که با قرار گرفتن در هر گوشی موبایل فعال شده و اطلاعات مختلفی از جمله شماره تلفن، اطلاعات شبکه‌های مشترک، دفترچه تلفن، پیام‌های کوتاه، جایگاه مشترک در شبکهو… را در خود ذخیره می‌کند.

در شبکه هر اپراتور، سیم‌کارت‌ها با یک شماره یگانه و منحصر به فرد با عنوان شناسه بین‌المللی مشترک موبایل شناسایی می‌شوند، که شبکه برای شناسایی، برقراری ارتباطات و سرویس‌دهی به مشترک از این شماره که توسط اپراتور بر روی سیم‌کارت ذخیره می‌شود، استفاده می‌کند.

جزئیاتی از سیم کارت بومی ایرانسل ، تفاوت سیم کارت‌های بومی و غیربومی؟

با مطرح شدن طرح صیانت،این نگرانی برای مشترکان به وجود آمده که آیا سیم کارت بومی از اینترنت بین‌المللی پیشتیبانی می‌کند؟

روابط عمومی ایرانسل در این باره به تجارت‌نیوز می‌گوید: «با عرضه سیم کارت بومی که خط تولید آن اخیرا راه‌اندازی شده، سیم‌ کارتی در اختیار مشترکان ایرانسل قرار می‌گیرد که یک سیم کارت عادی است، با این تفاوت که مراحل طراحی، تولید و اجرای سیستم‌ عامل آن، کاملاً در داخل کشور انجام شده است.

پیش از این، با توجه به اینکه دانش طراحی سیستم‌ عامل سیم‌ کارت در کشور وجود نداشت، در صورت نیاز به انجام بهینه‌سازی، باید به شرکت‌های تامین‌ کننده بین‌المللی مراجعه کرد. اما با بومی‌سازی طراحی سیستم‌ عامل سیم‌ کارت، این نیاز به خارج برطرف شده و فرایند فوق، در داخل کشور قابل انجام است.

همچنین در صورتی که هر یک از مشترکان ایرانسل، بسته‌های ویژه اینترنت داخلی را روی حساب خود فعال کرده باشد، امکان استفاده از اینترنت داخلی برای وی وجود دارد و این موضوع، هیچ ارتباطی به نوع سیم‌کارت مشترکان ندارد.»

طبق اظهارات روابط عمومی ایرانسل سیم کارت‌های بومی تفاوتی با سیم کارت‌های فعلی ندارد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت همراه اول سیم سنتر