مرکز خرید و فروش سیم کارت سیم سنتر

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط
خرید قسطی سیم کارت همراه اول ، سیم کارت ایرانسل، سیم کارت رایتل، تالیا

۶ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ را بشناسید+ تصاویر


دنیای گوشی هوشمند یکی از شدیدترین میدان‌های نبرد در زمینه فناوری است که غول‌هایی مانند اپل و سامسونگ دائما سعی دارند از یکدیگر پیشی بگیرند.

به گزارش وب سایت سیم سنتر ، دنیای گوشی هوشمند یکی از شدیدترین میدان‌های نبرد در زمینه فناوری است که غول‌هایی مانند اپل و سامسونگ دائما سعی دارند با جدیدترین و بهترین فناوری از یکدیگر پیشی بگیرند. جدیدترین پرچمداران آن ها، به ترتیب آیفون ۱۲ و گلکسی S۲۱، تنظیمات خارق العاده دوربین پشت، پردازنده‌های قدرتمند و البته ۵G را ارائه می‌دهند. اما آن‌ها تنها برند‌های مورد بررسی نیستند، زیرا رقبای دیگری مانند وان پلاس، موتورولا و البته پیکسل گوگل همه مشخصات عالی با طیف وسیعی از قیمت‌ها را ارائه می‌دهند.

رقابت بالا، گزینه‌های بسیار خوبی را برای انتخاب در محدوده قیمت، به ما می‌دهد. انتخاب یک گوشی مقرون به صرفه به معنای به خطر انداختن قابلیت استفاده نیست، حتی گوشی‌های مقرون به صرفه نیز دارای نمایشگر‌های بزرگ و چندین دوربین پشت را دارند. ما حتی شاهد اتصال ۵G در گوشی‌های بسیار سطح پایین نیز هستیم.

برای کمک به شما در کشف بهترین ها، ما گوشی‌های مورد علاقه خود را برای خرید در سال ۲۰۲۱ جمع آوری کردیم. هر گوشی موجود در این لیست، از عملکرد دوربین آن‌ها گرفته تا باتری، کاملا بررسی و آزمایش شده است.

بیشتر بخوانید : قیمت روز گوشی

 

لیست بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱

اپل آیفون ۱۲

آیفون ۱۲ (و ​​در رده بالاتر آیفون ۱۲ پرو) یکی از بالاترین امتیازات ما را دریافت کرده است. این گوشی هوشمند از پردازنده قدرتمند و سریع A۱۴ Bionic، دوربین‌های پشت دوگانه، ۵G و ویژگی مغناطیسی “MagSafe” برخوردار است که به آن امکان می‌دهد به سایر لوازم جانبی گوشی متصل شود.

سامسونگ گلکسی S۲۱

گلکسی S۲۱ چیز‌های زیادی برای دوست داشتن دارد، اما بهترین چیز در مورد آن قیمتش است. سری گوشی‌های هوشمند پرچم دار نسل بعدی سامسونگ از ۸۰۰ دلار شروع می‌شود و همین حالا می‌توانید با ۱۰۰ دلار تخفیف بیشتر، آن را در آمازون پیدا کنید. سامسونگ برای رسیدن به آن قیمت، از خود گذشتگی زیادی انجام داد. به طور مشخص، این گوشی ۴ گیگابایت رم کمتری نسبت به گوشی قبلی خود، سامسونگ گلکسی S۲۰ دارد. شارژر دیواری و هدفون در جعبه موجود نیستند؛ و دارای درگاه کارت microSD برای ذخیره سازی بیشتر نیست. اما حتی با این فداکاری ها، شما می‌توانید هزینه‌های زیادی از جمله طراحی چشمگیر، تراشه جدید Qualcomm Snapdragon ۸۸۸ و اتصال ۵G دریافت کنید.

گوگل پیکسل ۵G A۴

اگر گوشی با پشتیبانی ۵G می‌خواهید که هزینه زیادی نداشته باشد، پیکسل ۴A ۵G یکی از بهترین گزینه‌ها است. این گوشی دارای باتری خوب، دوربین‌های عقب دوگانه خارق العاده و پشتیبانی نرم افزاری قوی از گوگل است. Pixel ۵ نیز وجود دارد که از نمایشگر بزرگ ۹۰ هرتزی برخوردار است، اما قیمت آن به ۶۹۹ دلار (۵۹۹ پوند، ۹۹۹ دلار استرالیا) می‌رسد.

وان پلاس ۸

وان پلاس در سال ۲۰۲۰ تعداد زیادی گوشی از جمله OnePlus ۸ Pro و ۸T را منتشر کرد، اما گوشی موردعلاقه ما امسال OnePlus ۸ است که بیشتر به دلیل قیمت آن است. در زمان ارائه، این گوشی هوشمند ۶۹۹ دلار (۵۹۹ پوند، ۱۱۸۰ دلار استرالیا) بود و از آن زمان قیمتش کمتر شده است. این گوشی از صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED، نمایشگر ۹۰ هرتزی، طراحی ضد آب و ۵G برخوردار است.

موتورولا ادج پلاس

موتورولا ادج پلاس تقریباً همه آنچه را که از یک گوشی همراه کامل ۵G خواستارید را دارد: یک چیپست Qualcomm Snapdragon ۸۶۵، یک باتری غول پیکر، یک صفحه OLED با نرخ تازه سازی بالا و چندین دوربین عقب با مشخصات سنگین. موتورولا ویژگی‌های موجود در سایر گوشی‌های برتر اندروید را بدست آورد، موتور خود را روی آن چرخاند و همه را در یکی از گوشی‌های اندروید مورد علاقه ما در سال ساخت.

اپل آیفون SE

با شروع قیمت تنها ۳۹۹ دلار، نسخه ۲۰۲۰ آیفون SE بهترین تلفن ارزان قیمت است که هم اکنون می‌توانید پیدا کنید. آیفون SE با یک پردازنده A۱۳ (همان آیفون ۱۱) و یک دوربین شگفت انگیز قدرتمندتر از هر مدلی است. طرفداران آیفون‌های طراحی قدیم نیز از بازگشت TouchID و دکمه صفحه اصلی بسیار خوشحال خواهند بود.

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا

نوت ۲۰ اولترا، همراه با همتای کوچکتر خود نوت ۲۰، یک گوشی اندرویدی گران قیمت، فوق العاده برتر با اندازه صفحه نمایش گسترده، پشتیبانی از قلم S Pen تعبیه شده و ۵G است. نوت ۲۰ اولترا همچنین دارای یک دوربین سه گانه در پشت، پردازنده پرقدرت اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و شارژ بی سیم معکوس است که با ۱۲۸ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود.

گوگل پیکسل ۴ A

گوشی‌های پیکسل از حمایت وفادار و دلیل خوبی برخوردار هستند. پیکسل ۴A گوگل بدون در نظر گرفتن قیمت آن، یک دوربین درجه یک دارد که عکس‌های شفافی می‌گیرد. اما بهتر بود که قیمت گوشی ۳۴۹ دلار باشد (۳۴۹ پوند، ۵۹۹ دلار استرالیا). این گوشی ۵.۸۱ اینچی از جک هدفون، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی خارج از حجم داخلی و دوام باتری بهتر از Pixel ۴ سال گذشته برخوردار است.

سامسونگ گلکسی A۵۱

سامسونگ علاوه بر گوشی‌های پرچمدار اصلی خود در سری اس، از گوشی‌های سری A با قیمت بیشتر نیز برخوردار است. امسال گلکسی A۵۱ را به بازار عرضه کرد که ۳۹۹ دلار قیمت دارد (۳۲۹ پوند، ۵۹۹ دلار استرالیا) (اگرچه نوع ۵G آن ۴۹۹ دلار است). این گوشی اندروید دارای چهار دوربین، تاچ آیدی روی صفحه و فضای ذخیره سازی قابل ارتقا است.

آنچه باید هنگام واگذاری سیم کارت بدانید

هنگام فروش یا واگذاری سیم کارت، کاربر جدید به تمام اطلاعات ذخیره‌شده سیم‌کارت‌ و شبکه‌های اجتماعی دسترسی خواهد داشت، بنابراین لازم است برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، اقداماتی از جمله غیرفعال کردن اکانت‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی انجام شود.

بسیاری از جرائم و کلاهبرداری‌های اینترنتی و تلفنی با استفاده از سیم‌کارت‌های تلفن همراه سایر افراد انجام می‌شود، بنابراین کاربران نباید سیم کارت روشن و فعال خود را در اختیار دیگران قرار دهند. همچنین کاربران باید هنگام انتقال سند مالکیت سیم‌کارت‌های خود، حتماً اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی که با آن سیم‌کارت فعال شده‌اند را حذف کند، زیرا احتمال سوءاستفاده از اکانت‌ها در شبکه‌های اجتماعی توسط خریدار سیم‌کارت وجود دارد.

از سوی دیگر برخی از افراد، بنا به دلایلی مجبور به استفاده از چندین  سیم‌کارت ‌هستند، اما بعد از مدتی ممکن است از سیم‌کارتی استفاده نکنند یا سیم‌کارت مفقود شود که در نهایت پس از چندین ماه، سیم‌کارت توسط اپراتورها به مالکیت فرد دیگری درمی‌آید. در چنین شرایطی لازم است کاربر نکاتی را مدنظر قرار دهد که پلیس فتا به این موارد اشاره کرده است.

چرا باید سیم کارت های بدون استفاده را مسدود کرد؟

یکی از مواردی که افراد باید به آن توجه کنند ، تعداد سیم کارت هایی است که به نامشان می باشد.

در بسیاری از پرونده‌های سایبری با سیم کارت‌هایی رو به رو می‌شوند که صاحبان شماره هیچ اطلاعی از وجود آن ندارند. به همین علت است که باید بدانید چه تعداد سیم کارت به نام شما می‌باشد.

یکی از چالش‌های فعلی کاربران تلفن همراه، وجود سیم‌کارت‌هایی است که به علت عدم فعالیت کاربر، توسط شرکت ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی، پس از پایان مهلت قانونی سلب امتیاز شده و مجدداً به چرخه فروش برگردانده می‌شود و به صورتی قانونی در اختیار کاربری دیگر قرار می‌گیرد.

از آنجایی‌که کاربر جدید به تمام اطلاعات ذخیره‌شده این سیم‌کارت‌، دسترسی خواهد داشت، اطلاعاتی شامل پیام‌رسان‌های تلفن همراه و همه اطلاعات کاربر قبلی بدون هیچ دردسری در دسترس کاربر جدید خواهد بود که با این اتفاق، همه عواقب سوءاستفاده از اطلاعات شخصی کاربران، متوجه صاحب قانونی سیم‌کارت است.

افراد می‌توانند به روش های زیر تعداد سیم کارت‌های به نام را بررسی نمایند:

مراجعه به پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به نشانی mobilecount.cra.ir
ارسال کد ملی به شماره 3000150 و یا 3000504901 از طریق یکی از خطوط تحت مالکیت

در صورتی وجود هر گونه مغایرت به دفاتر خدمات مشترکین مراجعه کرده و نسبت به مسدود کردن خط اقدام نمایند.

 

8 اقدام ضروری پیش از واگذاری سیم کارت

حذف اکانت یا تغییر شماره در شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی پیام‌رسان مانند واتساپ و تلگرام صرفاً با وارد کردن شماره تلفن قابل ثبت نام هستند. اگر کسی سیم کارت شما را داشته باشد، با وارد کردن شماره و بعد از دریافت کد فعال‌سازی، به راحتی می‌تواند وارد اکانت شما شود. اگر به اکانت خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید کانال‌ها، گروه‌ها و تاریخچه پیام‌ها را حفظ کنید، می‌توانید شماره اکانت خود را عوض کنید. در غیر این صورت، باید اکانت خود را حذف کنید. در مورد شبکه‌های اجتماعی و ایمیل نیز همین‌طور است. در این مقاله نحوه حذف اکانت یا تغییر شماره در اکثر شبکه‌های اجتماعی را توضیح داده‌ایم.

 

حذف یا تغییر شماره در سیستم الکترونیکی بانک‌ها

یکی از اقدامات مهمی که پیش از واگذاری سیم کارت حتماً باید انجام دهید این است که سرویس پیامک یا اینترنت بانک‌هایی را که با شماره سیم کارت مورد نظر ثبت کرده‌اید، حذف کنید یا شماره آن‌ها را تغییر بدهید. برای انجام این کار می‌توانید به بانک‌هایی که در آن‌ها حساب دارید مراجعه کرده و بخواهید که شماره جدید شما در سیستم ثبت شود. در برخی از موارد می‌توانید از طریق بانکداری الکترونیک نیز این کار را انجام دهید.

حذف یا تغییر شماره در تمام سازمان‌ها

اگر با سازمان‌هایی مانند اداره مالیات، آب و برق و گاز، مخابرات، اداره ثبت اسناد، قوه قضاییه سامانه ثنا، یا هر سازمان دیگری سر و کار داشته اید، با مراجعه حضوری می‌توانید درخواست کنید که شماره شما تغییر پیدا کند. در صورتی که این کار را انجام ندهید، پیامک‌های اطلاع‌رسانی این سازمان‌ها را از دست خواهید داد.

اطلاع‌رسانی به دوستان و خانواده

حتماً به مخاطبان خود که می‌خواهید بعد از واگذاری سیم کارت، شماره جدید شما را داشته باشند، از طریق پیامک یا ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی اطلاع بدهید که شماره شما عوض شده است. به این ترتیب از تماس‌های غیر ضروری و ایجاد مزاحمت‌های گاه و بی گاه برای خریدار سیم کارت خود جلوگیری می‌کنید.

انتقال مخاطبان ذخیره شده روی سیم کارت

همیشه این امکان وجود دارد که تعدادی از مخاطبان را سهواً یا عمداً روی سیم کارت خود ذخیره کرده باشید. معمولاً کسانی این کار را می‌کنند که بعد از تعویض گوشی بتوانند همچنان به مخاطبان خود دسترسی داشته باشند. قبل از واگذاری سیم کارت حتماً مخاطبان ذخیره شده روی آن را به گوشی خود منتقل کنید و بعد از آن همه مخاطبان را پاک کنید. مطمئن شوید که پیام‌های متنی ذخیره شده روی سیم کارت را هم پاک می‌کنید. برای این منظور باید به قسمت تنظیمات پیامک‌های متنی خود بروید.

رعایت فاصله حداقل 20 روزه بین دو واگذاری سیم کارت

برای آن که بتوانید یک سیم کارت را واگذار کنید، باید حداقل 20 روز از تاریخ آخرین تعویض مالک سیم کارت گذشته باشد. مثلاً اگر سیم کارت خود را از فردی خریداری کرده‌اید و می‌خواهید ظرف چند روز آن را به فرد دیگری بفروشید، باید 20 روز صبر کنید و در طول این مدت از سیم کارت خود به خوبی نگهداری کنید.

تسویه قبض‌ها پیش از واگذاری سیم کارت

تسویه قبض خود را به روز کنید و تمام بدهی‌های خود را پرداخت کنید. اگر خط شما همراه اول است، می‌توانید از طریق دفاتر پیشخوان خدمت یا شماره گیری کد #1*،  همچنین می‌توانید وارد پرتال اپراتور همراه اول شده و از بخش سرویس‌ها، صورتحساب سیم کارت‌های دائمی را پیدا کنید. از این قسمت می‌توانید مبلغ بدهی را مشاهده کرده و در صورت تمایل آن را پرداخت کنید.

اطلاعات ۵۰۰ میلیون حساب کاربری لینکدین به سرقت رفت

روز گذشته هکر‌ها موفق به دسترسی به اطلاعات ۵۰۰ میلیون حساب کاربری لینکدین شدند.

به گزارش وب سایت سیم سنتر ، مدتی است که شبکه‌های اجتماعی زیر نظر هکرها قرار گرفته است و هفته گذشته بود که اعلام شد اطلاعات شخصی 533 میلیون از کاربران شبکه اجتماعی فیسبوک به سرعت رفته است. هنوز وضعیت اطلاعات سرقت شده از این شرکت مشخص نشده و مشخص نیست فیسبوک سطح امنیتی کاربران خود را تا چه حد ارتقا داده است که همین موضوع باعث نگرانی بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی شده است. اما به تازگی اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد اطلاعات بیش از 500 میلیون کاربر LinkedIn به سرقت رفته است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده اطلاعات به سرقت رفته شامل آدرس ایمیل، شماره تلفن، جنسیت و سایر موارد مهم مربوط به کاربران می‌شود. با این حال شبکه اجتماعی LinkedIn در این رابطه اعلام کرده است که تمام اطلاعات منتشر شده از سوی تیم هکرها حقیقت ندارد و آن‌ها توانسته‌اند صرفا بخش کوچکی از اطلاعات کاربران را بدست آورند.

 

توضیحات لینکدین درباره حمله سایبری اخیر به این شرکت

لینکدین همچنین در این رابطه اعلام کرد که داده‌های هک شده شامل اطلاعات شرکت‌ها و حساب‌های حقوقی می‌شود و اطلاعات مربوط به کاربران شخصی در میان آن‌ها مشاهده نمی‌شود. علاوه بر این شرکت لینکدین اعلام کرده است که اطلاعات سرقت شده همان اطلاعاتی است که کاربران در حساب کاربری خود منتشر کرده‌اند، بنابراین افراد نباید نگران حساب‌های خود باشند.

هنوز لینکدین اعلام نکرده است که به حساب‌های کاربری هک شده اعلان تغییر رمز عبور را خواهد داد یا خیر، اما بسیاری از منتقدان به کاربران توصیه کرده‌اند که رمز عبور خود را محض احتیاط تغییر دهند. گفتنی است در صورت یکی بودن رمز عبور حساب لینکدین با رمز عبور ایمیل کاربر باید هر دو رمز را تغییر دهد.

 

منبع : مرکز خرید سیم کارت همراه اول

راه‌اندازیِ اولین ویژگی کسب درآمد از کلاب هاوس

راه‌اندازیِ اولین ویژگی کسب درآمد از کلاب هاوس ،شبکه اجتماعی کلاب هاوس ویژگی جدیدی را به این سیستم عامل اضافه کرده که مدیران اتاق می توانند از طریق کاربرانشان درآمد داشته باشند.

به گزارش وب سایت سیم سنتر، کلاب هاوس، شبکه‌ای اجتماعی مبتنی بر صوت است که این روز‌ها با استقبال بسیاری در بین کاربران از سراسر جهان خصوصا ایران مواجه شده است. همچنین گزارش شده که این پلتفرم ۱ میلیارد دلار ارزش دارد و اکنون به کاربران این امکان را فراهم می‌کند تا برای مدیران اتاق‌ها و یا کسانی که در این اتاق‌ها صحبت می‌کنند پول ارسال کنند. گزارش شده این شرکت به تازگی ویژگی کسب درآمد یا Clubhouse Payments را به عنوان اولین ویژگی از بسیاری از امکاناتی که به کاربران امکان می‌دهد تا مستقیماً در Clubhouse درآمد داشته باشند، عنوان کرد.

البته  کلاب هاوس از اظهار نظر در این باره خودداری کرد. پاول دیویسون، بنیانگذار Clubhouse، در جدیدترین جلسه درباره این برنامه اشاره کرد که این شرکت تازه وارد می‌خواهد به جای تبلیغات، به کسب درآمد مستقیم از سازندگان بپردازد.

آموزش کسب درآمد از کلاب هاوس

 

نحوه کار نیز بدین صورت است:

یک کاربر با مراجعه به نمایه مدیر اتاقی که می‌خواهد به او پول بدهد، می‌تواند در Clubhouse هزینه‌ای را ارسال کند. اگر مدیر اتاق این ویژگی را فعال کرده باشد، کاربر می‌تواند روی ارسال پول ضربه زده و مبلغی را وارد کند. این مانند یک ظرف شیشه‌ای مجازی یا نسخه Venhouse با مارک Clubhouse است (اگرچه ویژگی پرداخت‌ها در حال حاضر به کاربر امکان ارسال پیام شخصی به همراه پول را نمی‌دهد).

مدیر این برنامه درباره این قابلیت گفت:"۱۰۰ درصد پرداخت به مدیر اتاق اختصاص می‌یابد. از شخصی که پول را ارسال می‌کند، هزینه کمی به عنوان پردازش عملیات پرداخت دریافت می‌شود که مستقیماً به سامانه پردازش پرداخت ما، Stripe می‌رود؛ و کلاب هاوس هیچ سودی از این پرداخت‌ها نمی‌برد."

مدیر عامل شرکت Stripe گفت که:"جالب است که ببینیم یک پلتفرم اجتماعی جدید ابتدا به درآمد کاربران توجه می‌کند تا درآمدزایی یا تبلیغات داخلی برای خودش. "

کسب درآمد برای ماندگاری در بازار

این واقعیت که اولین تلاش کلاب هاوس برای کسب درآمد شامل هیچ‌گونه درصدی برای خودش نیست، قابل توجه است. درآمدزایی یا عدم کسب درآمد، از زمان شروع همه گیری کرونا، به موضوعی برای بحث درباره این پلتفرم تبدیل شده بود. اگرچه در حال حاضر این برنامه به سرمایه‌های خطرپذیر برای اداره کردن شرکتش متکی است، اما در نهایت باید درآمد کسب کند تا بتواند به بودن در بازار شبکه‌های اجتماعی ادامه بدهد.

گفتنی است، ویژگی پرداخت‌های Clubhouse از امروز از طریق یک گروه کوچک در حال آزمایش است، اما مشخص نیست که چه کسی در این گروه عضو است.

خداحافظی ال جی با دنیای موبایل

شایعاتی که پیش‌تر درباره پایان کار بخش موبایل ال‌جی منتشر شده بود درست از آب درآمد و زیان‌دهی متوالی کسب و کار تلفن‌های هوشمند این شرکت بالاخره مشکل‌ساز شد، چون ال‌جی امروز رسما تایید کرد که کسب و کار تلفن‌های هوشمند خود را تعطیل می‌کند.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که این تصمیم به آن‌ها کمک می‌کند تا منابع خود را برای رشد حوزه‌هایی نظیر قطعات خودروهای برقی، گجت‌های بازار اینترنت اشیا، لوازم هوشمند خانگی، رباتیک، هوش مصنوعی، راهکارهای سازمانی و همچنین پلتفرم‌ها و خدمات متمرکز کند.

البته ال‌جی همچنان به پشتیبانی از تلفن‌های هوشمند فعلی خود ادامه می‌دهد ولی مدت زمان این پشتیبانی بسته به هر منطقه متفاوت خواهد بود. این شرکت هنوز اطلاعاتی را درباره تعدیل نیروهای خود منتشر نکرده ولی اظهار داشته که جزئیات مربوط به این قضیه در سطح محلی مشخص خواهد شد. ال‌جی انتظار دارد که تعطیلی کسب و کار موبایل خود را با پایان ماه ژوئیه (اوایل مرداد) امسال تکمیل کند.

ال‌جی رسماً با دنیای موبایل خداحافظی کرد

این شرکت می‌گوید: « LG در آینده به تقویت تخصص خود در حوزه موبایل ادامه خواهد داد و به توسعه فناوری‌های مرتبط با این حوزه مثل ۶G می‌پردازد تا رقابت قدرتمندانه‌تری در سایر کسب و کارهایش داشته باشد.» مدیر ارتباطات جهانی ال‌جی در این خصوص اذعان داشت: «خروج برند ال‌جی از بازار موبایل شاید برای عده‌ای ناامیدکننده باشد ولی ما در صنعتی فعالیت می‌کنیم که تغییر و حرکت به سمت حوزه‌هایی که بیشترین منفعت را برای کارمندان و سهامداران داشته باشد اهمیت فوق‌العاده زیادی دارد. همان‌طور که برندهای محبوب دیگری پیش از ما نشان داده بودند، این رقابت بازی ارقام است، نه مسابقه محبوبیت.»

با انتشار این خبر به نظر می‌رسد که موبایل رول‌شونده این شرکت نیز هرگز وارد بازار نخواهد شد. این کمپانی قبلا در نمایشگاه CES موبایل رول‌شونده خود را به نمایش گذاشته بود و انتظار داشتیم که در ماه‌های پیش رو شاهد رونمایی از آن باشیم. در نهایت به نظر می‌رسد که ناکامی ال‌جی در کسب سهم بازار جهانی و درآمدزایی مناسب عامل اصلی تصمیم مدیران برای تعطیلی بخش موبایل این شرکت بوده است.

ال‌جی تا ماه دسامبر فقط ۱.۷ درصد از بازار جهانی را در اختیار داشت و اعلام کرده بود که طراحی بخشی از گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده خود را به شرکت‌های دیگر واگذار می‌کند. این شرکت حالا دیگر فقط نامی در دفتر تاریخ بازار جهانی موبایل خواهد بود.

قیمت روز گوشی موبایل در ۱۴ فروردین

قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۱۴ فروردین را مشاهده می‌کنید.

به گزارش وب سایت سیم سنتر، امکانات فوق‌العاده بی‌شمار تلفن‌های هوشمند موجب شده تا این دستگاه‌ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شوند. برقراری تماس صوتی و ویدئویی، ارتباط با اینترنت، فضای مجازی، ثبت فیلم و عکس و استفاده از هزاران اپلیکیشن کاربردی، تنها بخشی از قابلیت‌هایی است که توسط این دستگاه چند اینچی ارائه می‌شود.

امروزه همه مردم دنیا از کاربران و مخاطبان تلفن‌های هوشمند هستند و از این رو شرکت‌های مختلف، با تولید گوشی‌های جذاب، مقرون‌به‌صرفه و قدرتمند، به دنبال افزایش سود خود از این بازار پرسود برآمده‌اند. در این گزارش قصد داریم به صورت روزانه قیمت گوشی در بازار را مرور کنیم، توجه شما را به آخرین قیمت روز گوشی در بازار به تاریخ ۱۴ فروردین جلب می کنیم.

 

*تمامی قیمت‌ها به تومان است*

 

در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.

 

لیست قیمت روز گوشی موبایل در ۱۴ فروردین