مرکز خرید و فروش سیم کارت سیم سنتر

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط
خرید قسطی سیم کارت همراه اول ، سیم کارت ایرانسل، سیم کارت رایتل، تالیا

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912

طرح فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 فرصت مناسبی است که بتوانید شماره مورد نظر خود را با این پیش شماره محبوب و دوست داشتنی تهیه نمایید. از آنجا که سیم کارت های همراه اول 0912 به عنوان پیش شماره تهران، شناخته شده است، قیمت بیشتری نسبت به سایر پیش شماره های دیگر دارد. اما آیا این پیش شماره فقط مخصوص پایتخت و پایتخت نشینان است؟

 

فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 یعنی چه؟

در فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 مجبور نخواهید بود همه مبلغ را به صورت یکجا پرداخت نمایید. این پیش شماره به عنوان یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین پیش شماره های همراه اول به شمار می رود، به همین دلیل تقاضا برای خرید و فروش آن بیش از سایر سیم کارت های دیگر است. این امر سبب شده است تا قیمت بیشتری نیز داشته باشد. از آنجا که خرید نقدی آن برای همه امکان پذیر نیست، شرایطی مهیا شده است تا افراد با هر توان مالی، شانس خرید این پیش شماره را داشته باشند.
در طرح اقساطی فروش سیم کارت همراه اول 0912، باید مبلغ تعیین شده ایی را به صورت نقد پرداخت نمایید. در سیم سنتر این فرصت را خواهید داشت تا با توجه به بودجه خود، مبلغ پیش پرداخت را انتخاب نمایید. حداقل آن 20 و حداکثر آن  70 درصد تعیین شده است.
برای این منظور کافی است به بخش خرید اقساطی سیم کارت اول در سایت مراجعه کنید. در این صفحه اطلاعات کاملی از تعداد  و میزان اقساط کسب خواهید کرد. نکته مهم و با ارزش در این خرید این است که نیازی به ضامن و یا اعتبار بانکی نیست.

 

با انواع سیم کارت همراه اول 0912 آشنا شوید؟

سیم کارت همراه اول 0912 به عنوان اولین پیش شماره دائمی اپراتور همراه اول معرفی شده است. اما شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید که این  پیش شماره دارای انواع مختلفی است. برای مثال ممکن است هنگام خرید  و فروش با اصطلاح سیم کارت 0912 کد 1 مواجه شوید. منظور از آن این است که بعد از عدد 0912 بلافاصله عدد یک قرار می گیرد. از این شماره به عنوان یکی از پرطرفدارترین سیم کارت همراه اول یاد می شود که به سختی می توانید آن را داشته باشید. همچنین باید بدانید برای داشتن آن باید هزینه ایی به مراتب سنگین تر را بپردازید.

از دیگر انواع سیم کارت همراه  اول به کد صفر اشاره شده است. از آنچه گفته شد، به راحتی می توان فهمید که منظور از آن، سیم کارتی است که بلافاصله بعد از کد 0912 عدد صفر آورده خواهد شد. فروش اقساطی سیم کارت همراه اول کد صفر، مخصوص آن دسته از افرادی است که می خواهند با قیمتی مناسب تر، شماره ایی خاص و منحصر به فرد داشته باشند. از ویژگی های آن می توان به تنوع بالا و مخابراتی بودن آن اشاره کرد.

سیم کارت همراه اول 0912 کد 2  نیز یکی دیگر از انواع  معتبر شماره های این اپراتور است. از جمله مزایای آن می توان به قدمت بالا و ارزشمند بودن آن اشاره کرد. این سیم کارت نیز قیمت بالایی داشته و به عنوان یکی از گران ترین شماره ها محسوب می شود. افرادی که در زمینه کسب و کارهای بزرگ فعالیت دارند، بیشتر به داشتن چنین سیم کارت هایی تمایل دارند.
از دیگر انواع سیم کارت همراه اول 0912 می توان به کد 3  تا 9 اشاره کرد. کد 3 نیز مانند پیش شماره های قبلی از قیمت بیشتری برخوردار است، در حالیکه می توانید کد 9 را با قیمتی ارزان تر نسبت به بقیه خریداری نمایید.

 

سیم کارت همراه اول 0912 مربوط به کدام منطقه است؟

این تصور وجود دارد که سیم کارت همراه اول 0912 تنها مربوط به تهران است و به همین دلیل قیمت بیشتری نسبت به سایر سیم کارت های دیگر دارد. اپراتور همراه اول، کد خط های تلفن را در 8 منطقه تعریف کرده است. هر منطقه دارای یک استان مرجع و مرکزی است. بر این اساس کد 0912 مربوط به تهران، کرج، البرز، قم، قزوین و سمنان است. استان مرجع تهران در نظر گرفته شده و بقیه استان ها تابع آن هستند. بنابراین گمان نکنید پیش شماره 0912 صرفا مربوط به پایتخت و پایتخت نشینان است. افراد زیادی از این موضوع اطلاع ندارند و هر سیم کارت همراه  اولی را که با 0912 شروع می شود، به عنوان پیش شماره تهران خریداری می کنند.

 

آیا انواع سیم کارت همراه اول 0912 از نظر خدمات با هم اختلاف دارند؟

شاید این پرسش ذهن شما را درگیر کند که آیا انواع سیم کارت همراه اول 0912 از نظر خدمات و یا عملکردی با یکدیگر متفاوت هستند؟ آیا آنتن دهی و یا هزینه مربوط به آنها نسبت به سایر سیم کارت های دیگر بیشتر است؟ خوشبختانه پاسخ این سوال منفی است و ارزش این شماره ها تنها به اعداد، قدمت و اعتبار آنها باز می گردد.

تفاوت بین سیم کارت همراه اول 0912 تهران و شهرستان چیست؟

حالا که می دانید 0912 صرفا مربوط به تهران نیست، به دنبال این هستید که بفهمید چطور می توان تفاوت سیم کارت همراه اول 0912 تهران از شهرستان تشخیص داد؟ بهترین راه تشخیص این موضوع رجوع به شماره پرونده است. باید بدانید که برای هر سیم کارتی در مخابرات پرونده ایی وجود دارد. برای این پرونده ها یک کد سه رقمی در نظر گرفته است که با دانستن آن می توانید بفهمید که آیا سیم کارت همراه اول 0912 مربوط به تهران است و یا استان های تابع؟ سیم کارتی که دارای شماره پرونده 001 باشد، مربوط به استان تهران است. شماره پرونده سایر استان های تابع به شرح زیر خواهد بود:
البرز: 032
زنجان: 014
سمنان: 015
قزوین: 033
قم: 031

 

قیمت فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 به چه عواملی بستگی دارد؟

به طور کلی می توان گفت سه عامل مهم در خرید و فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 تاثیرگذار است:

اولین فاکتور، کد سیم کارت است. همانطور که ذکر شد، برای 0912 ، کدهای مختلفی وجود دارد که براساس معیارهایی مانند قدمت و کاربرد، ارزش گذاری خواهند شد. به عنوان مثال شاید مجبور باشید برای خرید کد 1 هزینه بیشتری را نسبت به کد 2 پرداخت نمایید.
دومین فاکتور مهم، به وضعیت سیم کارت مربوط است. نیاز به توضیح ندارد که قیمت سیم کارت صفر بسیار بیشتر از کارکرده است.

سومین فاکتور مربوط به معمولی و یا رند بودن شماره  باز می گردد. سیم کارت رند همراه اول بیشتر مورد پسند آن دسته از افرادی است که در کسب و کارهای بزرگ فعالیت دارند. آنها به دنبال راهی هستند تا در کوتاه ترین زمان بر ذهن مخاطب تاثیر مثبت داشته باشند.

در علم بازاریابی از سه ثانیه اول به عنوان لحظات طلایی یک ارتباط یاد می شود. چنانچه بتوانید دراین مدت زمان کوتاه، به ذهن مشتری نفوذ کنید، گوی رقابت را خواهید برد. چه چیزی مانند یک شماره رند در کنار تبلیغات می تواند به شما در جذب مخاطب کمک کند؟
کارشناسانی که در این زمینه فعالیت دارند، می توانند در تشخیص رند بودن شماره سیم کارت به شما کمک کنند. همچنین از این طریق می توانید شماره خود را ارزش گذاری نمایید.
البته نمی توان انکار کرد که قیمت بسیاری از سیم کارت ها  در بازار، ناشی از فاکتوری است که از آن تحت عنوان عرف بازار یاد می شود. مثلا اینکه چرا کد 1 گران تر از کد 2 است و یا اینکه اگر هیچ تفاوتی در خدمات و عملکرد وجود دارد، چرا باید چنین اختلاف قیمتی وجود داشته باشد؟ پاسخی قانع کننده ایی برای چنین پرسش هایی وجود ندارد.

 

آیا فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 محدودیت دارد؟

گرچه فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 می تواند به شما کند تا شماره دلخواه خود را راحتر انتخاب کرده و خریداری نمایید. اما باید بدانید تا زمانی که اقساط را به طور کامل پرداخت نکنید، نمی توانید از همه خدمات اپراتور بهره مند شوید. البته محدودیت هایی که اپراتور در نظر میگیرد، مشترک را از خدمات اصلی محروم نخواهد کرد.
برای مثال تا زمانی که تسویه نکرده باشید، نمی توانید اقدام به انتقال و یا فروش سیم کارت نمایید. همچنین اگر نسبت به پرداخت اقساط تعهد نداشته باشید، خدمات ارائه شده از سوی اپراتور در هر مرحله قطع خواهد شد. مثلا اگر پرداخت اقساط را به تعویق بیفتد، در ابتدا خدمات مکالمه سلب خواهد شد.  برای جبران آن یک بازه زمانی مشخص در اختیار مشترک قرار داده خواهد شد تا با پرداخت بدهی،  دوباره از خدمات بهره مند شود، در غیر این صورت خط از اختیار مشترک خارج خواهد شد. البته در هر مرحله به فرد اخطار و فرصت داده می شود تا نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایید. خدمات هرگز بدون اخطار قطع نخواهند شد.

چگونه می توان  اقدام به  خرید و فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912  نمود؟

در حال حاضر خرید و فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 به صورت اینترنتی و حضوری در مرکز سیم سنتر انجام خواهد شد. با مراجعه به بخش خرید اقساطی سیم کارت اول در سایت، می توانید اقدام به خرید شماره مورد نظر خود نمایید. در این بخش شرایط فروش با جزییات برای شما مشخص شده است. از جمله این جزییات می توان به مبلغ پیش پرداخت، هزینه کل، نوع شماره و تعداد اقساط اشاره کرد. شرایط به گونه ایی مهیا شده است تا فرصتی برابر در اختیار همه قرار گیرد.

 

سیم کارت eSIM چیست

سیم کارت eSIM چیست ؟ سیم‌ کارت‌ها برای بیش از 25 سال است که در گوشی‌های همراه ما حضور دارند و در طی این سال‌ها تنها تغییر صورت گرفته در آن‌ها کاهش ابعاد کلی بوده است. اما به تازگی و در یکی دو سال اخیر رده جدیدی از آن‌ها با عنوان eSIM معرفی شده است که به نوعی می‌توان آن‌ها را نسل جدیدی از سیم کارت‌ها معرفی کرد.

eSIM یک تکنولوژی نسبتا جدید است که احتمالا در آینده بیشتر در مورد آن خواهیم شنید. ولی سیم کارت eSIM چیست و چه تفاوتی با سیم کارت‌های استانداردی دارد که ما در حال حاضر استفاده می‌کنیم؟ اگر دوست دارید در این زمینه بیشتر بدانید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

سیم کارت چیست؟

قبل از این که بتوانیم مفهوم جدید و مدرن‌تر سیم کارت الکترونیکی را توضیح دهیم، لازم است کمی به عقب‌تر برگردیم و ابتدا ببینیم که سیم کارت استاندارد چیست و چه کاری انجام می‌دهد. اصطلاح «سیم» (SIM) مخفف کلمات Subscriber Identity Module به معنی «ماژول شناسایی مشترک» است. بنابراین سیم در واقع تنها یک چیپ حافظه‌ی ساده است که اطلاعاتی را برای شناسایی مشترکین یک شبکه‌ی تلفن همراه در خود نگه می‌دارد. سیم کارت‌ها اغلب در قالب کارت‌هایی از جنس PVC تولید می‌شوند که یک بخش فلزی برای اتصال به برد گوشی موبایل روی آن قرار دارد. اولین سیم کارت‌ها اندازه‌ای برابر با یک کارت اعتباری داشتند ولی با گذشت زمان اندازه‌ی آن‌ها کوچک‌تر و کوچک‌تر شد.

سیم کارت در خود یک شماره‌ی شناسایی منحصربه‌فرد ۲۰ رقمی به نام ICCID را ذخیره می‌کند که معمولا روی آن هم حک شده است. این همان عددی است که برای منتقل کردن یک شماره موبایل از یک اپراتور به اپراتور دیگر به آن نیاز دارید. در سیم کارت عدد دیگری به نام IMSI هم ذخیره می‌شود که در اصل همان شماره تلفن شما است. علاوه بر این‌ها، هر سیم کارت شامل فهرستی از سرویس‌های قابل‌دسترسی برای مشترک و دو کد امنیتی است. اولین کد PIN یا Personal Identification Number نام دارد که برای تایید مالکیت سیم کارت باید آن را پس از قرار دادن سیم کارت در یک گوشی جدید وارد کنید. دومین کد که PUK یا Personal Unblocking Code نام دارد، در صورتی که کد PIN را بیش از تعداد مجاز اشتباه وارد کرده باشید، کمک می‌کند تا سیم کارت خود را از حالت قفل خارج کنید. تمام این اطلاعات برای برقرار کردن تماس و رد و بدل کردن صحیح اطلاعات بین شبکه‌های موبایل اپراتورهای مختلف ضروری است.

سیم کارت‌ها همچنین معمولا در خود حافظه‌ای برای ذخیره‌سازی پیامک و شماره تلفن مخاطبین دارند که در گوشی‌های موبایل امروزی دیگر به کار نمی‌آید. میزان حافظه‌ی سیم کارت‌های استاندارد چیز بین ۸ تا ۲۵۶ کیلوبایت است که برای ذخیره کردن بیش از ۲۵۰ شماره تلفن کفایت می‌کند. البته طبیعتا این روزها بیشتر افراد شماره تلفن‌های خود را به جای سیم کارت در سرویس‌های ابری ذخیره می‌کنند.

سیم کارت eSIM چیست؟

در تعریف ساده، eSIM نوعی سیم‌کارت داخلی (Embedded) در دستگاه هوشمند است. این سیم‌کارت جدید به‌نوعی جایگزین سیم‌کارت‌های فیزیکی می‌شود و گوشی موبایل را به شبکه‌های مخابراتی متصل می‌کند. سیم کارت eSIM ابعادی بسیار کوچک‌تر از سیم‌کارت معمولی دارد.

سیم‌کارت الکترونیکی برخلاف سیم‌کارت فیزیکی در مادربورد گوشی موبایل یا هر دستگاه دیگر ثابت شده است. درواقع، کاربر امکان نصب یا باز کردن eSIM را ندارد. البته تغییر شماره‌ی تلفن یا اپراتور با این نوع از سیم‌کارت هم امکان‌پذیر خواهد بود؛ چراکه اطلاعات موجود روی سیم کارت eSIM بازنویسی‌شدنی هستند.

تغییر شماره‌‌تلفن یا اپراتور در سیم‌کارت الکترونیکی سریع‌تر انجام می‌شود. کاربر برای تغییر نیازی به دریافت سیم‌کارت فیزیکی و منتظرماندن برای ارسال آن ندارد. درواقع، تنها با یک تماس تلفنی می‌توان به‌راحتی اطلاعات لازم برای استفاده از شمار‌ه‌‌تلفن جدید را دریافت کرد. سیم‌کارت الکترونیکی قابلیت استفاده از فناوری یکسان با سیم‌کارت معمولی و اتصال به شبکه‌ی یکسان را دارد. درواقع در تعریفی خلاصه، استفاده از این نوع سیم‌کارت جدید هیچ تداخلی با ارتباطات مخابراتی قبلی کاربر ندارد.

برای استفاده از سیم کارت eSIM ابتدا باید از خدمات اپراتوری استفاده کنید که این نوع سیم‌کارت را عرضه کند. قطعا گوشی تلفن‌همراه شما هم باید مجهز به سخت‌افزار داخلی موردنیاز باشد. از اپراتورهای بین‌المللی می‌توان به AT&T و T-Mobile اشاره کرد و اپراتورهای ایرانی هم در سال‌های اخیر، آزمایش‌هایی برای پشتیبانی از این فناوری انجام داده‌اند.

سیم‌کارت الکترونیکی اغلب برای اضافه‌کردن قابلیت دو سیم‌کارت به گوشی‌های هوشمند جدید همچون آیفون ۱۱ استفاده می‌شوند. به‌علاوه، گجت‌های هوشمند دیگر همچون ساعت‌های هوشمند، مانند اپل‌واچ، از این قابلیت برای پشتیبانی از امکانات مخابراتی استفاده می‌کنند.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند در آینده‌ی نه‌چندان دور، همه‌ی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها از eSIM پشتیبانی خواهند کرد. ابعاد بسیار کوچک‌تر این سیم‌کارت ظرفیت استفاده از آن در دستگاه‌های اکوسیستم اینترنت اشیاء را هم محتمل می‌کند. البته فناوری جدیدتری هم در این حوزه به‌نام iSIM وجود دارد که شاید انقلاب بعدی را در حوزه‌ی سیم‌کارت ایجاد کند.

دستگاه‌های مجهز به پشتیبانی سیم کارت eSIM

سری گوشی‌های آیفون ۱۱ و مدل‌های قدیمی‌تر همچون آیفون XS و آیفون XR از eSIM درکنار سیم‌کارت نانو پشتیبانی می‌کنند. گوشی‌های گوگل هم از پیکسل 2 به‌بعد به این فناوری مجهز هستند. به‌جز این محصولات، گوشی‌های هوشمند محدودی از eSIM پشتیبانی می‌کنند. به‌عنوان مثال، سامسونگ در مقام شرکتی که همیشه از فناوری‌های جدید استقبال می‌کند، هنوز حضور چشمگیری در این بخش ندارد.

در دسته‌بندی گجت‌های هوشمند دستگاه‌های دیگر همچون اپل‌واچ و گلکسی‌واچ و هواوی‌واچ ۲ از مهم‌ترین‌ها هستند. شایان ذکر است ویندوز ۱۰ هم از سیم کارت eSIM پشتیبانی می‌کند و احتمالا در آینده‌ای نه‌چندان دور، لپ‌تاپ‌های متعددی با قابلیت اتصال همیشگی به شبکه به بازار راه پیدا خواهند کرد.

مزایای سیم کارت الکترونیکی

تعداد اتصالات و نحوه‌ی کارت eSIM دقیقا مشابه سیم کارت‌های عادی است، ولی طبیعتا با توجه به این که از قبل درون گوشی قرار گرفته دیگر نگران هماهنگی آن با اسلات گوشی نخواهید بود. چیپ eSIM همچنین قابل اعتمادتر است و مانند سیم کارت عادی دچار خطای مکانیکی مثل بد قرار گرفتن در اسلات نمی‌شود. علاوه بر این، از آنجا که چیپ eSIM کوچک‌تر از سیم کارت عادی است و احتیاجی به فضایی برای خارج کردن هم ندارد، از آن می‌توان در داخل گجت‌های کوچکی مانند ساعت‌های هوشمند استفاده کرد.

استفاده از eSIM ابتدا تنها منحصر به گجت‌های صنعتی بود، ولی اپل در سال ۲۰۱۲ اعلام کرد هیچ قانونی استفاده از آن را در محصولات مصرفی منع نکرده است. اپل با توجه به این موضوع قرار دادن eSIM در محصولاتی مانند آیپد را آغاز کرد. آخرین گجت اپل که از eSIM استفاده می‌کند اپل واچ سری ۳ مدل ۴G/LTE است. گوشی گوگل پیکسل ۲ هم برای اولین بار در ایالات متحده از eSIM استفاده می‌کند.

معایب سیم کارت الکترونیکی

مزایای سیم کارت eSIM زیاد است ولی این تکنولوژی ممکن است از دید کاربر معایبی هم داشته باشد. اگر جزو افرادی باشید که به طور مکرر گوشی عوض می‌کنند، یا به طور هم‌زمان چند گوشی یا چند سیم کارت را به کار می‌برند، ممکن است eSIM زندگی شما را اندکی سخت و پیچیده کند. با eSIM هر بار که بخواهید از یک گوشی یا گجت جدید استفاده کنید، باید سیم کارت خود را از طریق نرم‌افزار آن فعال کنید. یعنی دیگر نمی‌توانید مثل سابق به سرعت سیم کارت را از یک گوشی درآورده و در دیگری بگذارید و همه چیز آماده‌ی کار باشد.

سیم کارت eSIM  همچنین در شرایطی مثل موقعی که شارژ گوشی شما تمام شده و قصد دارید سیم کارت خود را تنها برای چک کردن چیزی یا گرفتن یک تماس در گوشی دوستتان قرار دهید خیلی به کار نمی‌آید. با استفاده از eSIM چنین کاری اگر غیر ممکن نباشد سریع و آسان هم نیست.

توزیع سیم کارت اعتباری رایگان

توزیع سیم کارت اعتباری رایگان انارستان برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست شرکت مخابرات استان گفت:امسال دانش آموزان باید از اینترنت استفاده کنند برای اینکه امنیت اخلاقی و اعتقادی فرزندان و خانواده‌ها بیشتر حفظ شود سیم کارت اعتباری انارستان برای دانش آموزان طراحی شده و به طور رایگان بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

به گزارش وب سایت سیم سنتر ؛ امیری با بیان اینکه سیم کارت اعتباری انارستان برای سنین ۶تا۱۸ سال طراحی شده افزود: این سیم کارت برای برآوردن نیازهای اینترنت پاک نوجوانان در دستور کار مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار قرار گرفته و این امکان را فراهم می‌آورد که از فضای اینترنتی سالم و امن و پرسرعت با بسته‌های متنوع متناسب با نیاز دانش آموزان طراحی شده است.

امیری به فعال سازی این سیم کارت اشاره کرد و افزود: برای فعال سازی این سیم‌کارت والدین می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه‌های خود و همچنین شناسنامه فرزند خود به دفاتر خدمات ارتباطی همراه اول در سراسر استان مراجعه و نسبت به فعال سازی آن اقدام کنند.
وی با بیان اینکه ارزش اصلی این سیم‌کارت ۹۰هزار تومان است بیان داشت: این سیم کارت رایگان شامل یک بسته خوشامد گویی،۳گیگ اینترنت، ۱۰۰دقیقه مکالمه رایگان و همچنین ۱۰۰ تا پیامک رایگان است.

توزیع سیم کارت اعتباری رایگان انارستان برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست شرکت مخابرات استان همچنین گفت: دارندگان این سیم کارت تا ۶ماه هر ماه ۴گیگ اینترنت رایگان تحویل می‌گیرند و بسته‌های مکالمه این سیم‌کارت‌ها ۳۸درصد ارزان‌تر از و همچنین بسته‌های اینترنت آن ۲۵درصد ارزان‌تر است و برای آموزش دانش آموزان ارزان‌تر تمام می‌شود.

امیری افزود: والدین می‌توانند با ارسال کد۲۲۳ به سرشماره ۶۰ ۳۰۰۰۶۸ و یا مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی همراه اول در سراسر استان می‌توانند نسبت به دریافت این سیمکارت به صورت رایگان اقدام کنند.

وی بیان داشت: برای دریافت این سیم کارت الزامی است که کپی شناسنامه پدر یا مادر و همچنین شناسنامه دانش آموز را به همراه داشته باشد و از همین امروز می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی همراه اول در سراسر استان این سیم کارت را دریافت کنند.

وی همچنین گفت: این سیم کارت ۷۰هزار سایت و نرم افزار مناسب سن کودک و خانواده باز می‌کند، ولی نرم افزارهایی نامناسب مثل اینستاگرام که در کنار یک فیلم خوب، هزاران عکس و فیلم غیراخلاقی هم داره رو باز نمیکنه و حتی اگر نیاز باشد می توانند فقط شماره‌های شناخته شده خود راروی سیم کارت ذخیره کنند و بعد ذخیره را ببندند تا مزاحم‌ها نتوانند با فرزند شما تماس بگیرند و در نتیجه دانش آموزان در فضای سالمتری به اینترنت دسترسی دارند.

جایزه ویژه همراه اول به فعال کنندگان سیم کارت های اعتباری خاموش

همراه اول به فعال کنندگان سیم کارت های اعتباری خاموش جایزه می دهد.

به گزارش سیم سنتر ،بنابراعلام همراه اول، مشترکان اپراتور اول با روشن کردن سیم کارت اعتباری این اپراتور که بیش از سه ماه خاموش بوده است، یک جایزه ویژه دریافت می کنند.

دریافت جایزه پس از روشن کردن سیم کارت با شماره گیری کد دستوری «ستاره ١٠ ستاره ٣٣٢ مربع» امکان پذیر خواهد بود.

شایان ذکر است سیم کارت های خاموش با بیش از سه ماه عدم کارکرد، در صورت روشن نشدن و عدم استفاده از آن، طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات، در فرآیند سلب امتیاز قرار خواهند گرفت.

اینترنت رایگان همراه اول برای محرم و عزاداری های آنلاین

اینترنت رایگان همراه اول برای محرم  و عزاداری های آنلاین ، همراه اول همچنان با تأکید بر مسئولیت اجتماعی و در راستای دستیابی به «تحقق رویای دیجیتال»، گامی رو به جلو برداشته و بستر نوینی برای برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم با در اختیار قرار دادن اینترنت رایگان برای عموم مردم، ارائه کرده است.

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی بسیاری از نهادهای مذهبی مردم را دعوت به مشارکت در مراسم های مجازی کرده اند؛ در همین راستا همراه اول هم که همواره با توجه به داشتن بیشترین ضریب نفوذ جمعیتی مشترکان تلفن همراه، در پیشبرد مسئولیت های اجتماعی پرچمداری کرده است، گامی دیجیتال همسو با شرایط حال حاضر کشور و متناسب با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان برداشته است.

 

اینترنت رایگان همراه اول در اختیار هیئت‌ها و عزاداران حسینی

 

همراه اول از ابتدای شیوع ویروس کرونا، با توجه به شرایط ویژه حاکم بر کشور، اقدامات خود را با نیازهای جامعه پیش برد؛ به گونه ای که در همان ماه نخست و با توجه به ضرورت کشور، سامانه ای را تدارک دید (که شاید بتوان از آن به عنوان دستاوردی در دوران کرونا نام برد) و «اپلیکیشن شاد» را تقدیم سیستم آموزش و پرورش کشور کرد تا تمامی دانش آموزان کشور در شرایطی عادلانه به امر تحصیل پرداخته و از این مهم جا نمانند.

 

همچنین اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، بستر اینترنتی لازم برای دورکاری کارکنان دستگاه های دولتی از جمله وزارت کشور و سایر وزارتخانه های دیگر را نیز فراهم کرد.

 

امسال هم متناسب با شرایط کرونایی کشور و ضوابطی که ستاد مقابله با ویروس کرونا پیاده سازی کرده، ایجاب می کرد که همراه اول که بیشترین زیرساخت های اپراتوری را در اختیار دارد اقدامی انجام دهد، از این رو با حمایت یکی از پیام رسان های داخلی خدماتی رایگان به هیات های محرمی ارائه کرده است.

 

 

خدمات محرمی همراه اول

 

خدمات محرمی همراه اول شامل راه اندازی صفحه مجازی برای هیات هاست به طوری که روسای هیات های تمام کشور می توانند یک صفحه در پیام رسان روبیکا داشته باشند و سامانه های اطلاع رسانی به صورت رایگان به عزاداران حسینی خدماتی همچون عزاداری آنلاین ارائه دهد.

بر این اساس، هیئت‌ های سراسر کشور می ‌توانند با ایجاد کانال در پیام رسان روبیکا و عضویت در صفحه اختصاصی «عقیق»، از امکان پخش زنده با اینترنت رایگان و تسهیلات اطلاع‌ رسانی این برنامه بهره‌ مند شوند.

شرایط در نظر گرفته شده به شکلی است که هزینه اینترنت طرف ارسال کننده و دریافت کننده در تمامی اپراتورها، رایگان است و چنانچه هیئت ها امکان فنی استفاده از دوربین و تجهیزات پخش زنده را نداشته باشند، می ‌توانند با تلفن همراه از این امکان بهره‌ مند شوند.

مدیران هیئت های علاقه‌مند به استفاده از این شرایط، لازم است ابتدا کانال اختصاصی هیئت را در روبیکا ایجاد کرده و سپس آدرس آن را به نام کاربری aghighlive ارسال کنند.

امکان دیگری که در این طرح گنجانده شده، امکان ارسال پیامک رایگان است که اطلاعات بیشتر آن، پس از ایجاد کانال برای مدیر هیئت ارسال خواهد شد.

در حال حاضر تمام ظرفیت شرکت ارتباطات سیار در اختیار این سامانه قرار گرفته تا مانند اجرایی شدن سامانه شاد گام دیگری در مسیر ارائه خدمات به مردم برداشته شود و از طرف دیگر به مهار شیوع ویروس کرونا کمک کرده باشد.

سیاست های اخیر اپراتور همراه اول در راستای مسئولیت اجتماعی و پیشبرد برنامه پنج ساله این شرکت برای "تحقق رویای دیجیتال" است. موفقیت های اخیر این اپرتور نیز در ارائه این قبیل خدمات، بستری را فراهم کرده تا در دوران پسا کرونایی مشترکان، تحول دیجیتال را لمس کنند.

 

منبع : سایت خرید سیم کارت 0912 همراه اول