مرکز خرید و فروش سیم کارت سیم سنتر

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط
خرید قسطی سیم کارت همراه اول ، سیم کارت ایرانسل، سیم کارت رایتل، تالیا

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

روش انتقال شماره های سیم کارت به گوشی

داده ها و اطلاعات مخاطبین یک قسمت بسیار حیاتی در تلفن همراه های موبایل میباشد. شما می‌توانید این داده ها را در حافظه داخلی گوشی، کارت حافظه یا سیم کارت خود ذخیره سازی نمایید.

هر مورد از این فضاهای ذخیره سازی مزیت ها و معایب مرتبط با خود را دارند و تعیین فضای مناسب توسط افراد با توجه به همین موردها شکل میگیرد.

گاهی اوقات نیز ممکن است نیاز داشته باشید که‌ شما در هنگام تعویض گوشی مخاطبین تماس (contacts) را به فضای دیگری جابجا کنید. سیم کارت یک فضای مناسب که در صورت انتقال اطلاعات کاربران میتوانید به راحتی و با وارد کردن آن در هر گوشی موبایلی که تمایل دارید داده ها و اطلاعات کاربران خود را مشاهده کنید.

همچنین این نکته قابل ذکر است که بدانید که گوشی شما از هر برندی (سامسونگ، ال‌جی، HTC، هواوی و…) که باشد، روندِ انجام این کار فرقی نمی کند. فقط ممکن است هنگام انجام دادن مراحلِ زیر، در بعضی قسمت‌ها و مِنوها تفاوت‌های جزئی مشاهده کنید.

نحوه انتقال شماره های سیم کارت به گوشی

ابتدا سیم‌کارتی که شماره‌ها و مخاطب‌ها درون آن قرار دارد را در دستگاه جدید قرار دهید، سپس مراحل زیر را طی کنید.

وارد منوی گوشی خود شوید و سپس وارد برنامه‌ی مخاطبین یا Contacts شوید. البته ممکن است در بعضی گوشی‌ها یا تبلت‌ها اندرویدی، این برنامه People نام داشته باشد.
منو را که شبیه به علامتِ است را از گوشه‌ی بالای صفحه انتخاب کنید.
گزینه‌ی Settings را انتخاب کنید و در مرحله‌ی بعد، گزینه Import/export را انتخاب کنید.
حالا گزینه Import from SIM card را انتخاب کنید.
حالا باید گزینه‌ها و شماره‌هایی که تمایل دارید از سیم‌کارت به گوشی منتقل شوند را تیک بزنید. پس این کار را انجام دهید و اگر گزینه‌ی Import را میبینید، آن را لمس کنید تا کار انتقال شروع شود.