مرکز خرید و فروش سیم کارت سیم سنتر

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط
خرید قسطی سیم کارت همراه اول ، سیم کارت ایرانسل، سیم کارت رایتل، تالیا

۲ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

نحوه مشاهده پیام‌های واتساپ بدون باز کردن آن‌ها

روش‌های مختلفی وجود دارد که از طریق آن‌ها کاربران می‌توانند پیام‌های واتساپ را بدون باز کردن بخوانند.

به گزارش وب سایت سیم سنتر ، به نقل از هندوستان تایمز تچ، واتساپ یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پیامرسانی در دنیا است. این پیامرسان بیش از دو میلیارد کاربر دارد که روزانه ۱۰۰ میلیارد پیام را به اشتراک می‌گذارند. اگر شما هم هر روز از این پیامرسان استفاده می‌کنید، اما بعضی مواقع به هر دلیلی نمی‌خواهید پیامی را باز کنید این گزارش کوتاه را بخوانید تا روش خواندن پیام‌های واتساپ بدون باز کردن را یاد بگیرید.

خاموش کردن تیک آبی واتساپ

خاموش کردن تیک آبی که به معنای خواندن پیام از طرف مخاطب است، مانع از این می‌شود که سایر کاربران واتساپ متوجه شوند پیامی را خوانده اید یا خیر. البته برعکس آن، شما هم متوجه نخواهید شد که مخاطب‌های تان پیام شما را خوانده اند یا خیر. اگر می‌خواهید تیک آبی تحویل پیام در واتساپ را خاموش کنید مراحل زیر را دنبال کنید.

  • مرحله ۱: واتساپ را باز کرده و به منوی تنظیمات بروید.
  • مرحله ۲: به گزینه Account بروید و سپس به Privacy بروید.
  • مرحله ۳: دکمه Read Receipts را خاموش کنید.
  • مرحله ۴: روی دکمه Last Seen در بالا ضربه بزنید.
  • مرحله ۵: گزینه “Nobody” را انتخاب کنید.

به این ترتیب هیچ کس نمی‌داند آخرین باری که در واتساپ فعال بوده اید چه زمانی بوده و پیام را خوانده اید یا خیر.

اگر از مدل جدیدتر آیفون استفاده می‌کنید، ترفند دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید از آن برای خواندن پیام‌ها در واتساپ بدون اینکه تیک آبی نشان داده شود استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که واتساپ را باز کنید و روی گپ مورد نظر نگه دارید. با انجام این کار واتساپ یک منو به شما نشان می‌دهد که از این طریق می‌توانید چت را بایگانی کنید، آن را بی صدا یا را حذف کنید.

 

سایت خرید سیم کارت 0912 همراه اول

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون چگونگی دریافت اینترنت رایگان برای آموزش مجازی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش وب سایت سیم سنتر، سید ستار هاشمی با اشاره به آغاز فرآیند ثبت‌نام اختصاص بسته‌های هدیه اینترنت رایگان بیان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برای حمایت از تداوم برگزاری آموزش‌های مجازی، همانند سال گذشته بسته‌های دریافت اینترنت رایگان را برای همه اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب در نظر گرفته است.

وی افزود: همه مشمولان می‌توانند برای دریافت بسته هدیه دریافت اینترنت رایگان و اطلاعات بیشتر، از امروز ( چهارشنبه 7 مهر ماه) به سامانه ictgifts.ir مراجعه کنند و با کد ملی و شماره تلفن همراه خود فرآیند ثبت‌نام را انجام دهند.

 

فقط یک بار امکان ثبت نام برای دریافت اینترنت رایگان وجود دارد

هاشمی تأکید کرد: با توجه به اینکه فقط یکبار امکان نام نویسی در سامانه وجود دارد و شماره تلفن همراه نیز باید تحت مالکیت فرد ثبت‌نام کننده باشد، بنابراین متقاضیان در درج اطلاعات مربوط به خود دقت کافی را داشته باشند.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: پس از اتمام مهلت ثبت نام، اطلاعات نهایی در اختیار اپراتورها قرار می‌گیرد تا بسته هدیه به حساب‌ کاربران افزوده شود.

نام نویسی براساس کدملی

وی افزود: مهلت ثبت‌نام در سامانه هفت روز است و با توجه به تعداد بالای دانشجویان، طلاب و معلمان، نام نویسی در سه روز ابتدایی بر اساس رقم های آخر کد ملی انجام می‌شود، اما در چهار روز بعدی تا پایان اتمام مهلت، محدودیتی در کد ملی برای مشمولان وجود ندارد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: حجم بسته اینترنت هدیه رایگان اساتید ۶۰ گیگابایت، معلمان ۴۰ گیگابایت ، دانشجویان و طلاب ۳۰ گیگابایت در نظر گرفته شده است که با اعتبار مصرف ۶ ماهه به ثبت‌نام شدگان ارائه می‌شود. در این طرح امکان فعال سازی و دریافت این بسته‌ها بر روی تلفن همراه و یا تلفن ثابت (ADSL) متقاضیان پیش‌بینی شده است.

هاشمی در ادامه افزود: با توجه به اینکه ممکن است، اطلاعات دریافتی مربوط به اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب کامل نباشد یا ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه‌ها هنوز انجام نشده باشد، به همین منظور امکان ثبت اعتراض برای همه مشمولانی که کد ملی آنها در سامانه وجود ندارد، پیش‌بینی شده است تا پس از تأیید نهادهای متولی، بسته اینترنت به ایشان نیز اختصاص یابد.

 

منبع : سایت خرید سیم کارت همراه اول