مرکز خرید و فروش سیم کارت سیم سنتر

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط
خرید قسطی سیم کارت همراه اول ، سیم کارت ایرانسل، سیم کارت رایتل، تالیا

توزیع سیم کارت اعتباری رایگان

توزیع سیم کارت اعتباری رایگان انارستان برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست شرکت مخابرات استان گفت:امسال دانش آموزان باید از اینترنت استفاده کنند برای اینکه امنیت اخلاقی و اعتقادی فرزندان و خانواده‌ها بیشتر حفظ شود سیم کارت اعتباری انارستان برای دانش آموزان طراحی شده و به طور رایگان بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

به گزارش وب سایت سیم سنتر ؛ امیری با بیان اینکه سیم کارت اعتباری انارستان برای سنین ۶تا۱۸ سال طراحی شده افزود: این سیم کارت برای برآوردن نیازهای اینترنت پاک نوجوانان در دستور کار مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار قرار گرفته و این امکان را فراهم می‌آورد که از فضای اینترنتی سالم و امن و پرسرعت با بسته‌های متنوع متناسب با نیاز دانش آموزان طراحی شده است.

امیری به فعال سازی این سیم کارت اشاره کرد و افزود: برای فعال سازی این سیم‌کارت والدین می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه‌های خود و همچنین شناسنامه فرزند خود به دفاتر خدمات ارتباطی همراه اول در سراسر استان مراجعه و نسبت به فعال سازی آن اقدام کنند.
وی با بیان اینکه ارزش اصلی این سیم‌کارت ۹۰هزار تومان است بیان داشت: این سیم کارت رایگان شامل یک بسته خوشامد گویی،۳گیگ اینترنت، ۱۰۰دقیقه مکالمه رایگان و همچنین ۱۰۰ تا پیامک رایگان است.

توزیع سیم کارت اعتباری رایگان انارستان برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست شرکت مخابرات استان همچنین گفت: دارندگان این سیم کارت تا ۶ماه هر ماه ۴گیگ اینترنت رایگان تحویل می‌گیرند و بسته‌های مکالمه این سیم‌کارت‌ها ۳۸درصد ارزان‌تر از و همچنین بسته‌های اینترنت آن ۲۵درصد ارزان‌تر است و برای آموزش دانش آموزان ارزان‌تر تمام می‌شود.

امیری افزود: والدین می‌توانند با ارسال کد۲۲۳ به سرشماره ۶۰ ۳۰۰۰۶۸ و یا مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی همراه اول در سراسر استان می‌توانند نسبت به دریافت این سیمکارت به صورت رایگان اقدام کنند.

وی بیان داشت: برای دریافت این سیم کارت الزامی است که کپی شناسنامه پدر یا مادر و همچنین شناسنامه دانش آموز را به همراه داشته باشد و از همین امروز می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی همراه اول در سراسر استان این سیم کارت را دریافت کنند.

وی همچنین گفت: این سیم کارت ۷۰هزار سایت و نرم افزار مناسب سن کودک و خانواده باز می‌کند، ولی نرم افزارهایی نامناسب مثل اینستاگرام که در کنار یک فیلم خوب، هزاران عکس و فیلم غیراخلاقی هم داره رو باز نمیکنه و حتی اگر نیاز باشد می توانند فقط شماره‌های شناخته شده خود راروی سیم کارت ذخیره کنند و بعد ذخیره را ببندند تا مزاحم‌ها نتوانند با فرزند شما تماس بگیرند و در نتیجه دانش آموزان در فضای سالمتری به اینترنت دسترسی دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی