مرکز خرید و فروش سیم کارت سیم سنتر

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط
خرید قسطی سیم کارت همراه اول ، سیم کارت ایرانسل، سیم کارت رایتل، تالیا

توئیتر قابلیت جدیدی به نام Super Follows را ارائه خواهد کرد

درز اطلاعات از توئیتر حاکی از این است که قابلیت Super Follows به زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش وب سایت سیم سنتر، به نقل از انگجت، پلتفرم توئیتر ممکن است نزدیک به عملی کردن ایده سوپر فالوز Super Follows خود باشد. جین مانچون وونگ محقق کدها، شواهدی از یک برنامه Super Follows را کشف کرده است که نشان می‌دهد توئیتر به سبک پتریون تقریباً آماده ارائه این ویژگی است. سازندگان می‌توانند با تعریف دسته بندی‌هایی از جمله فقط بزرگسالان و تلویزیون واقعیت مجازی با سیستم عامل‌هایی از جمله OnlyFans و Twitch که قبلاً برای اشتراک مطالب کاربرد داشتند، برای سوپر فالوز درخواست خود را ارائه و احتمالاً آن‌ها را مدیریت کنند.

این یافته‌ها آنچه شما برای واجد شرایط بودن برای Super Follows لازم دارید را بیان می‌کند. مثلا یک سازنده متقاضی این ویژگی باید ۱۸ سال یا بیشتر سن داشته باشد، ۱۰ هزار دنبال کننده یا بیشتر داشته باشد و حداقل ۲۵ بار در طول ۳۰ روز گذشته پست گذاشته باشد. به عبارت دیگر، شما باید مخاطبان خوبی داشته باشید.

 

اضافه شدن ویژگی Super Follows به توئیتر

البته توئیتر از اظهار نظر در مورد این نشت اطلاعاتی، تاکنون اظهار نظری نداشته است.

تعجب آور نیست اگر توئیتر به زودی قابلیت Super Follows را راه اندازی کند. این غول شبکه‌های اجتماعی در هفته‌های اخیر مشغول اضافه کردن ویژگی‌های متعدد پرداختی از جمله کمک‌های Tip Jar و اشتراک Blue بوده است. ویژگی Super Follows این پیشنهادات را تکمیل می‌کند و ممکن است یکی از مهمترین موارد اضافی باشد.

همچنین قابلیت جدید دیگری را هم اخیرا توئیتر ارائه داده است. شرکت توئیتر می‌تواند برخی ایموجی‌های جدید را برای تغییر دکمه قلب خود اضافه کند. موارد جدید شامل شکلک‌ هایی برای واکنش‌های “تشویق”، “هوم”، “غمگین” و “خنده” را نشان می‌دهد، اگرچه برخی از آن‌ها در حال حاضر فقط یک شکلک نگهدارنده دارند.

 

منبع : مرکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی