مرکز خرید و فروش سیم کارت سیم سنتر

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط
خرید قسطی سیم کارت همراه اول ، سیم کارت ایرانسل، سیم کارت رایتل، تالیا

اهدای سیم کارت اعتباری با اینترنت و مکالمه رایگان

حجت الاسلام و المسلمین احسان فردآقایی سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت : سیم کارت‌های اعتباری با اینترنت و مکالمه رایگان در اختیار مبلغان استان قرار خواهد گرفت.

معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان اعلام کرد : طی سال‌های اخیر مبلغان و همسران آن‌ها به عنوان همیاران تبلیغات اسلامی در مناطق دور افتاده حاضر می‌شوند و در زمینه‌های دینی و مذهبی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد : با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از ایجاد تجمعات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، تصمیم بر برگزاری دوره‌های آموزشی در فضای مجازی و با استفاده از بسته‌های آموزشی در سامانه مبشران اتخاذ شد.

اهدای سیم کارت اعتباری با اینترنت و مکالمه رایگان به مبلغان خوزستان

حجت الاسلام و المسلمین احسان فردآقایی سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: با توجه به اینکه فعالیت تبلیغی در فضای مجازی، هزینه بالایی را به دلیل خرید بسته‌های اینترنتی به مبلغان تحمیل می‌کند، به همین دلیل با یکی از شرکت‌های خدمات ارتباطی استان مذاکراتی انجام شد و مقرر گردید ۱۲ گیگ اینترنت و یک هزار دقیقه مکالمه درون شبکه رایگان به سیم کارت‌هایی که به مبلغان اهدا می‌شود، تعلق گیرد.

این مقام مسئول در خصوص پوشش آنتن دهی سیم کارت‌های اعتباری در مناطق روستایی اظهار داشت : در مکان‌هایی که دکل مخابراتی این شرکت ارتباطی وجود ندارد، می‌توان از دکل‌های همراه اول برای پوشش آنتن دهی استفاده کرد، همچنین با این اقدام در هیچ منطقه‌ای از استان مشکل ارتباطی برای مبلغان ایجاد نخواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت : افرادی که تاکنون نام آن‌ها در فرم تکمیل اطلاعات ثبت نشده است و جزو سیم کارت اولی‌ها به شمار می‌روند، می‌توانند از یک سیم کارت اعتباری به همراه ۶ گیگ اینترنت و ۶ ماه مکالمه رایگان درون شبکه معادل هر ماه ۱۰ هزار دقیقه بهره‌مند شوند.

 

 

مرکز خرید و فروش سیم کارت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی