مرکز خرید و فروش سیم کارت سیم سنتر

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط

سیم سنتر اولین مرکز خرید و فروش سیم کارت رند به صورت نقد و اقساط
خرید قسطی سیم کارت همراه اول ، سیم کارت ایرانسل، سیم کارت رایتل، تالیا

خرید سیم کارت همراه اول

خرید سیم کارت همراه اول ، این روزها برای کسایی که قصد دارند کسب و کار خود را گسترش دهند و به صورت حرفه ای کار کنند داشتن شماره رند از اهمیت زیادی برخوردار است . در ادامه با مرکز خرید و فروش سیم کارت رند سیم سنتر همراه باشید تا بتوانید اطلاعات جامعی در مورد خرید سیم کارت همراه اول ، نحوه خرید سیم کارت  و … کسب کنید .

 

خرید سیم کارت همراه اول ، این روزها برای کسایی که قصد دارند کسب و کار خود را گسترش دهند و به صورت حرفه ای کار کنند داشتن شماره رند از اهمیت زیادی برخوردار است . در ادامه با مرکز خرید و فروش سیم کارت رند سیم سنتر همراه باشید تا بتوانید اطلاعات جامعی در مورد خرید سیم کارت همراه اول ، نحوه خرید سیم کارت  و … کسب کنید .

خرید سیم کارت همراه اول، این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا ارتباطات مخابراتی را به شیوه ایی متفاوت و در عین حال مطمئن تجربه کنید.

چقدر سیم کارت همراه اول را می شناسید؟

خرید سیم کارت همراه اول نسبت به سایر اپراتورهای دیگر در صدر قرار دارد. این امر به دلیل قدمت و نوع خدماتی است که این اپراتور ارائه می دهد. از همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین شرکت ارتباطات سیار ایران یاد می شود که به اختصار به IR-MCI مشهور است. این شرکت برای اولین بار در سال 1373 با ظرفیت 9200 شماره در تهران اقدام به فعالیت نمود.

این فناوری و شیوه ارتباط به سرعت در میان مردم محبوبیت پیدا کرد، به همین شرکت ارتباطات سیار ایران تصمیم گرفت، علاوه بر تهران استان های دیگر کشور ا نیز تحت پوشش قرار دهد. این گسترش از شهرهای بزرگ و مهمی مانند اصفهان، شیراز، اهواز، مشهد و تبریز آغاز شد.

در طی سال های بعد با هدف بهره مندی همه اقشار جامعه از خدمات شرکت ، پوشش دهی به نواحی بزرگ و کوچک کشور ادامه یافت، تا جایی که امروزه در هر منطقه ایی از ایران امکان خرید سیم کارت همراه اول وجود داشته و مشترکین می توانند از خدمات متنوع این اپراتور استفاده نمایند. اپراتورهایی نظیر ایرانسل، رایتل، شاتل و … پس از همراه اول قرار دارند.

ضریب نفوذ اینترنت همراه اول حدود 84.2 درصد است. منظور از آن میزان کاربران اینترنت نسبت به جمعیت کل ایران است.

کدام نوع سیم کارت همراه اول برای شما مناسب است؟

خرید سیم کارت همراه اول در ابتدا به صورت دائمی به مشترکین عرضه شد. در سیم کارت های دائمی در پایان هر ماه، هزینه خدمات ارائه شده به مشترک ارائه خواهد شد. با پرداخت هزینه فرد می تواند به صورت همیشگی و بدون محدودیت زمانی و یا پولی اقدام به استفاده از خدمات نماید.

با گسترش شبکه های ارتباطات سیار، شرایط برای خرید و فروش سیم کارت اعتباری همراه اول نیز فراهم شد. برای این منظور لازم است تا مشترک بر اساس شرایطی که وجود دارد، مبلغی را از ابتدا به عنوان هزینه استفاده از خدمات اپراتور، پرداخت نماید. در این شیوه هیچ هزینه ایی در پایان ماه برای فرد در نظر گرفته نخواهد شد.

مهم ترین نقطه ضعف این نوع از سیم کارت های اعتباری، اتمام شارژ پولی آنها در لحظات حساس مکالمه است. برای حل این مشکل، اپراتور همراه اول شیوه های متعددی را در اختیار مشترکین خود قرار داده است تا بتوانند در هر موقعیت مکانی و زمانی، اقدام به خرید شارژ نمایند. همچنین افراد می توانند میزان مکالمه و شارژ باقی مانده را کنترل کرده و قبل از اتمام آن، اقدام به شارژ نمایند.

کدام سیم کارت همراه اول را بخرم؟

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که نمی توانند مکالمات غیر ضرور خود را کنترل نمایند، بهتر است به سراغ خرید انواع سیم کارت همراه اول اعتباری بروید. به این ترتیب می دانید که در مکالمات محدودیت داشته و حداقل سعی خواهید کرد آنها را مدیریت نمایید.

همچنین خرید این نوع از سیم کارت ها برای آن دسته از افرادی که به دلایل مختلف به صورت پی در پی از شماره های متفاوت استفاده می کنند، مقرون به صرفه است.

اما اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به دلیل مسایل شغلی باید پیوسته با افراد زیادی در ارتباط باشید، بهتر است به سراغ خرید سیم کارت همراه اول دائمی بروید تا نگرانی بابت اتمام شارژ نداشته باشید.

 

سیم کارت همراه اول دائمی با اعتباری چه فرقی دارد؟

حتما شما هم هنگام خرید سیم کارت همراه اول ، از خود می پرسید که آیا باید به سراغ نوع اعتباری بروید و یا دائمی؟از مهمترین تفاوت های سیم کارت دائمی با اعتباری، تعرفه خدمات و نحوه پرداخت آنها است. اما باید بدانید خدمات و کیفیت سیم کارت به نوع آن بستگی ندارد. تمام خدماتی که برای سیم کارت دائمی در نظر گرفته شده است، شامل حال نوع اعتباری آن نیز می شود.

مهمترین عامل تعیین کننده، نیاز شما است. اگر می خواهید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید و در عین حال از خدمات مهم این اپراتور نیز استفاده نمایید، سیم کارت اعتباری گزینه مناسبی است. به طور کلی انواع دائمی از قیمت بسیار بیشتری برخوردار هستند. به همین دلیل امکان تهیه آنها برای همه افراد جامعه وجود ندارد.

با استفاده از طرح اقساطی سیم سنتر می توانید شماره دائمی دلخواه خود را خریداری نمایید. برای این منظور به بخش خرید اقساطی در سایت مراجعه کرده تا جزییات بیشتری در این زمینه در اختیار شما قرار گیرد. همچنین اگر قصد فروش سیم کارت دائمی خود را داشته باشید، می توانید از تخصص و راهنمایی مشاوران این مرکز بهره ببرید.

قیمت گذاری سیم کارت به عواملی مختلفی بستگی دارد که در ادامه به این مورد نیز پرداخته خواهد شد. آنچه مسلم است قیمت سیم کارت کارکرده کمتر از سیم کارت صفر است. البته برخی از شماره های کارکرده به دلیل شرایط خاصی که دارند، می توانند قیمتی بیشتر از انواع دیگر سیم کارت های صفر داشته باشند.

چه عواملی بر روی قیمت خرید و فروش سیم کارت 0912 همراه اول

موثر است؟

قیمت سیم کارت 0912 ، تحت تاثیر چندین فاکتور است. در مرحله اول نوع، گستردگی و پشتیبانی اپراتور مورد توجه قرار خواهد گرفت. به همین دلیل شرکت های فعال در این زمینه تلاش می کنند تا نسبت به یکدیگر رقابت داشته و خدمات متنوع را با کیفیت بهتر به مشتریان خود ارائه دهند.
پس از آن نوع سیم کارت در قیمت خرید موثر است. همانطور که ذکر شد، شماره های اعتباری قیمت کمتری نسبت به نوع دائمی آن دارند.
از دیگر فاکتورهای موثر، می توان به رند و یا معمولی بودن شماره ها اشاره کرد. آنچه مسلم است برای شماره های رند قیمت بیشتری در نظر گرفته می شود.

برای رند بودن نمی توان به قانون خاص و از قبل از تعیین شده ایی اشاره کرد. در این رابطه به نوع قرار گرفتن اعداد در کنار هم توجه می شود. چیدمان این اعداد به گونه ایی است که به راحتی به ذهن سپرده خواهد شد. اگر قصد خرید و فروش سیم کارت های رند را دارید، کارشناسان سیم سنتر می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

سایر عوامل موثر بر قیمت خرید سیم کارت 0912 همراه اول

قیمت برخی از سیم کارت هایی دائمی نیز به دلایلی مانند قدمت و عرف بازار بیش از انواع دیگر است. برای مثال پیش شماره 0912 تهران معمولا گرانتر از سایر کدهای دیگر است. برای این پیش شماره از کدهای مختلفی از صفر تا نه در نظر گرفته شده است.

زمانی که صحبت از سیم کارت 0912 کد 1 می شود، یعنی بلافاصله بعد از پیش شماره، عدد یک آورده می شود. این نوع از شماره ها با قیمت بیشتری در بازار خرید و فروش می شوند.

همچنین باید بدانید پیش شماره 0912 تنها مربوط به تهران نیست و برخی دیگر از استان های دیگر مانند قم، البرز، سمنان و قزوین نیز دارای چنین پیش شماره ایی هستند. لازم است قبل از اقدام به خرید سیم کارت همراه اول 0912 تهران، به این نکته توجه داشته باشید.

چگونه می توان اقدام به خرید اقساطی سیم کارت همراه اول نمود؟

 

خرید سیم کارت همراه اول به صورت نقدی و اقساطی انجام خواهد شد. خرید اقساطی سیم کارت، این فرصت را به شما را می دهد تا با آسودگی خیال اقدام به خرید شماره مورد نظر خود بپردازید، بدون اینکه تحت فشار مالی قرار بگیرید و یا به دلیل کمبود بودجه اقدام به خریدن خطی نمایید که دلخواه شما نیست. به این ترتیب افراد حق انتخاب های متنوعی خواهند داشت.

برای خرید قسطی، معمولا پیش پرداختی در نظر گرفته خواهد شد. برای پیش پرداخت حد بیشینه و کمینه ایی تعیین می شود. در سیم سنتر حداقل باید 20 درصد از مبلغ کل را به صورت نقد پرداخت نمایید. در بیشترین حالت این عدد به 70 درصد خواهد رسید. حتما می دانید که برای خریدهای اقساطی وجود اعتبار مالی و یا ضامن جزء یکی از شرایط اساسی است، اما در این خرید نیازی به آنها نخواهید داشت.

با خرید اقساطی سیم کارت 0912 همراه اول ، با محدودیت هایی مواجه خواهید شد، که پس از تسویه حساب و پرداخت اقساط، محدودیت ها برداشته خواهند شد. برای مثال در طول دوره اقساط حق انتقال سیم کارت را نخواهید داشت. چنانچه مشترک، به تعهدات خود در زمینه پرداخت اقساط عمل نکند، حق استفاده از شماره مورد نظر از او سلب خواهد شد.

البته در مراحل اولیه، به فرد این فرصت داده می شود تا اقدام به تسویه نماید و مراحل محرومیت از خدمات به صورت پلکانی انجام خواهد شد. مثلا در ابتدا حق مکالمه از فرد گرفته می شود و چنانچه شرایط همچنان ادامه داشته باشد، محرومیت ها بیشتر خواهد شد.

 

آیا می توان سیم کارت اعتباری همراه اول را به دائمی تبدیل کرد؟

 

چنانچه قبلا اقدام به خرید سیم کارت همراه اول اعتباری نموده اید و به هر دلیلی قصد دارید از سیم کارت دائمی استفاده نمایید، لازم نیست به فکر خرید شماره ایی دیگر باشید. شما می توانید با پرداخت مبلغی مشخص و از پیش تعیین شده شماره اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنید. نکته مهم در این طرح این است که حداقل باید به مدت 6 ماه از فعالسازی شماره اعتباری گذشته باشد.

برای این منظور شرایط و قوانین خاصی در نظر گرفته شده است، از آن جمله می توان به محدودیت در نقل و انتقال، به مدت شش ماه اشاره کرد. همچنین پس از تبدیل، دیگر نمی توانید سیم کارت را مجددا به حالت اعتباری تغییر دهید.

یکی از سوالات مهمی که در این زمینه مطرح می شود این است تکلیف بسته های مصرفی در طی این تغییر چگونه است؟ چنانچه در طی تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، بسته فعالی داشته باشید که با سیم کارت دائمی نیز قابل ارائه است، هیچ تغییری در آن بوجود نخواهد آمد و پس از تبدیل شدن، می توانید از بسته فعال خود استفاده نمایید.

چنانچه بسته مورد نظر از طریق سیم کارت دائمی، پشتیبانی نشود، پس از تبدیل مشترک نمی تواند از آنها استفاده نماید. از انواع این بسته ها می توان به شارژ فوق العاده، جمعه های رویایی و سرویس چتر اضطراری اشاره کرد.

با خرید سیم کارت همراه اول از چه خدماتی بهره مند خواهید شد؟

با خرید سیم کارت همراه اول فرصت استفاده از خدمات زیر را خواهید داشت:

  • سرویس‌های ارزش افزوده
  • اتصال به دیتا و فکس
  • پیام کوتاه
  • سرویس جدید  VoLTE
  • پردیس همراه اول
  • باشگاه فیروزه ای
  • پرداخت همراه
  • سرویس FDN
  • محدودیت مکالمه
  • سرویس رومینگ بین الملل
  • اپلیکیشن همراه اول
  • اینترنت نسل 3 ، 4 ، 4.5 و وای فای اول
  • انتقال و انتظار مکالمه
  • سیم کارت کودک و دانشجو
  • مکالمه گروهی

تعرفه های سیم کارت همراه اول چگونه است؟

تعرفه های سیم کارت همراه اول با توجه به نوع خدمات برای خط های اعتباری و دائمی تعیین می شود. مبلغ برخی از تعرفه ها برای سیم کارت های اعتباری بیشتر از نوع دائمی است و در برخی دیگر تفاوتی ندارد. تعداد محدودی از خدمات نیز شامل تعرفه نشده و به صورت رایگان انجام خواهد شد.
تعرفه های خدمات زیر برای سیم کارت های اعتباری بیشتر است:

  • مکالمه داخل شبکه: منظور از آن تماس از همراه اول به همراه اول و یا خط ثابت است.
  • مکالمه برون شبکه ایی:  منظور از آن برقرای ارتباط از همراه اول به سایر اپراتورهای دیگر است.
  • پیامک های انگلیسی
  • پیامک های فارسی
  • بسته های اینترنتی

تعرفه خدمات زیر به طور مشترک برای سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول تعیین شده است:

  • تغییر آدرس
  • اصلاح آدرس
  • تغییر نام  تلفن اعتباری و یا دائمی
  • وصل مجدد سیم کارت دائمی
  • تعویض سیم کارت مفقودی و سوخته  دائمی و اعتباری
  • قطع و وصل نمایشگر دائمی
  • قطع  و وصل فکس دائمی
  • قطع و وصل دیتا دائمی و اعتباری
  • چاپ ریز مکالمات
  • دریافت رمز pin و puk

برای خرید سیم کارت همراه اول به چه نکاتی باید توجه کرد؟

چنانچه قصد خرید سیم کارت همراه اول را دارید، در ابتدا به نیاز و بودجه خود توجه نمایید. اگر به دنبال رونق کسب و کار خود هستید، خرید یک شماره رند، می تواند شما را یک گام جلوتر از دیگران قرار دهد. شماره های رند نیز به صورت اقساطی در سیم سنتر به فروش می رسد.
گاهی واقعا لازم نیست، هزینه ایی را برای خرید سیم کارت های صفر در نظر گرفت، سیم کارت های کارکرده نیز می توانند انتخاب مناسبی باشند.
کدهای منطقه ایی هریک ارزشی جداگانه دارند، در این میان پیش شماره های مربوط به تهران از ارزش بیشتری برخوردار هستند.

خرید سیم کارت همراه اول با شماره رند

خرید سیم کارت همراه اول با شماره رند چیزی است که بسیاری از افراد همواره به دنبال آن هستند و هر فردی برای داشتن خطی رند دلیلی موجه دارد، برخی افراد به واسطه شغلی که دارند باید دارای یکی از خط های رند همراه اول باشند و برخی دیگر برای دلشان خط رند می خرند.

اگر در فکر تغییر خط یا خرید سیم کارت همراه اول با شماره رند هستید، پیشنهاد می کنیم به وبسایت Simcenter سری بزنید که یکی از اصلی ترین کارهای این گروه فروش شماره رند همراه اول است .

مرکز خرید و فروش سیم کارت سیم سنتر یکی از معتبر تربن و قدیمی ترین مراکز فروش سیم کارت 912 اعتباری و دائمی همراه اول در تهران می باشد و با ارائه نظرات کارشناسی بهترین قیمت خرید و فروش سیم کارت 912 صفر و کارکرده را به شما کابران پیشنهاد خواهد نمود .

 

نحوه خرید سیم کارت همراه اول ارزان

اگر قصد خرید سیم کارت 0912 ارزان و یا فروش سیم کارت 0912 را دارید میتوانید  به قسمت لیست سیم کارت ها بروید یا سیم کارت رند مورد نظر خود را از صفحه اصلی سایت جستجو کنید .

در صورتی که سیمکارت مورد نظر خود را انتخاب کردید می توانید با زدن دکمه رزرو آنلاین سیم کارت مورد نظر خود را به مدت 24 ساعت رزرو کنید تا کارشناسان مجموعه سیم سنتر با شما جهت قطعی شدن خرید سیمکارت رند مورد نظر تماس بگیرند.

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی